ET: Djurgårdens IF - SC Bern, 17/8 2012 | EP Trophy
Re: ET: Djurgårdens IF - SC Bern, 17/8 2012 | EP Trophy
nån som vet om några Bern fans dyker upp ?
ET: Djurgårdens IF - SC Bern, 17/8 2012 | EP Trophy
Säkertkajklers skrev:nån som vet om några Bern fans dyker upp ?
...XantE skrev:Säkertkajklers skrev:nån som vet om några Bern fans dyker upp ?
En kedja med Ritchie och Danielsson kan bli rätt giftig.
Dom har ett par unga spelare som är rätt vassa också. Joel Vermin smällde in rätt många poäng som junior förra året. Christoph Bertschy är en stor talang. Tror dock att han är iväg med landslaget just nu.
Sen kan man ju ta upp hatande av Martin Plüss igen, är kapten där i år igen. Dock verkar han vara skadad. Även Travis Roche verkar vara skadad.
Lite kul att det står så här på deras hemsida:
Blir kul om dom åker till stadion istället för hovet.17.08 19:00 Olympiastadion Stockholm
Född till sportchef.
Hockeyabstinensen är hög! Kan knappt sitta still för fasen. Ge mig hockeyn nu.
Hoppas Pickard håller nollan 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Visst kan man även köpa biljett i dörren, för jag hinner inte förköpa?
- Jim Morrison
Från Challe. Fy FAN vad kul att Weigel får chansen direkt! Som jag hade hoppats på det. Och det är han verkligen värd. Grymt!Bremberg, Johner och Weigel som forwards. David Lidström och Timmy Pettersson som backar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fan att inte matchen kan spelas lite tidigare. Är ändå i huvudstaden hela dagen, dock lite mera norrut än Hovets positionering. Närmare bestämt på Gröna Lund där Magnus Uggla spelar kl 20:00!
Bara jag slipper äckliga snorungar som sjunger "Vi är överallt" texten under "hand i hand" igen så är jag nöjd
Bara jag slipper äckliga snorungar som sjunger "Vi är överallt" texten under "hand i hand" igen så är jag nöjd

Hur många biljetter är sålda? Vore nog bra om man gick ut med de siffrorna eller?
Själv köpte man 2 plåtar idag!

Losing all hope was freedom.
Jag hörde någonstans att det surrades om runt 1000 sålda, jag hade i.a.f. hoppats på det dubbla!Raus skrev:Hur många biljetter är sålda? Vore nog bra om man gick ut med de siffrorna eller?Själv köpte man 2 plåtar idag!
- SirDIFalot
Med tanke på den helt uteblivna haussen på hemsidan blir jag imponerad om vi kommer över 1000.#87 skrev:Jag hörde någonstans att det surrades om runt 1000 sålda, jag hade i.a.f. hoppats på det dubbla!Raus skrev:Hur många biljetter är sålda? Vore nog bra om man gick ut med de siffrorna eller?Själv köpte man 2 plåtar idag!
Expert.
- -daniel-
Förstår ingenting, kan man inte köpa biljett till morgondagens match längre?
Antar det är direktinsläpp annars.
Lyckas inte heller hitta matchen under biljettkategorin på hemsidan. Köper man biljett i butiken i Globen-shopping eller hur gör man?-daniel- skrev:Förstår ingenting, kan man inte köpa biljett till morgondagens match längre?
- Lakrisal
Re: Re: ET: Djurgårdens IF - SC Bern, 17/8 2012 | EP Trophy
Vore trevligt om vi kunde få din definition av "hauss".SirDIFalot skrev: Med tanke på den helt uteblivna haussen på hemsidan blir jag imponerad om vi kommer över 1000.
Varenda grej på hemsidan sista tiden har berört ET och framförallt matchen mot Bern.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- SirDIFalot
Re: Re: ET: Djurgårdens IF - SC Bern, 17/8 2012 | EP Trophy
Noll hauss när det kommer till biljettförsäljning.Lakrisal skrev:Vore trevligt om vi kunde få din definition av "hauss".SirDIFalot skrev: Med tanke på den helt uteblivna haussen på hemsidan blir jag imponerad om vi kommer över 1000.
Varenda grej på hemsidan sista tiden har berört ET och framförallt matchen mot Bern.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det står inte någonstans på hemsidan vart jag kan se hur många biljetter som är sålda till morgondagens match. Vilket låter helt sjukt. Men det är så. Om jag nu inte missat det fullständigt... Detsamma gäller tyvärr hemmapremiären och säsongskortsförsäljningen och det gör att många Djurgårdare tappar intresse. Visst, vi som hänger här dagligen kommer ta oss dit ändå. Men majoriteten av fansen behöver hype och hauss för att köpa biljetter till matcher. Majoriteten behöver faktiskt se saker som "3000 SÅLDA SÄSONGSKORT, KÖP NU INNAN DET TAR SLUT". Nu ser det ut som att vi sålt så få biljetter att vi skäms över att gå ut med siffran. Det är vad många jag pratat med tror. Det bidrar inte till någon hype eller att "alla vill med på tåget". Även om många här lever i en bubbla och tror att det är sjukt drag kring DIF hockey just. Den här uselt skötta hemsidan bidrar dessvärre till extremt många uteblivna besökare på våra matcher. (Jag vill inte att någon skugga ska falla över dig, tycker mest det är tragiskt att praktikanter ska hålla vår hemsida precis med huvudet över vattenytan)
Ja, det är ett par artiklar om själva matchen. Men som du ser ovan går det inte ens att köpa biljetter till matchen längre på vår hemsida. Det är bara sjukt. Främst oerhört, oerhört tråkigt. För att det finns en otrolig kapacitet i djurgårdsfamiljen men som tyvärr kvävs av saker som detta.
Expert.