Öppen träning
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Öppen träning
Det brukar tyvärr inte vara så mycket folk på öppna träningen, så räkna inte med någon anstormning.
Skulle vara kul om vi blir många idag, ett slags bevis på att många i Djurgårdsfamiljen är taggade inför årets säsong.
På väg dit nu för övrigt...
Skulle vara kul om vi blir många idag, ett slags bevis på att många i Djurgårdsfamiljen är taggade inför årets säsong.
Re: Öppen träning
Jag hade kommit dit om jag inte behövt jobba! Kan inte komma ifrån jobbet nu tyvärr. Hoppas att ni som är där rapporterar en del!Tessan skrev:Det brukar tyvärr inte vara så mycket folk på öppna träningen, så räkna inte med någon anstormning.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
jag som skulle dit kunde inte, hoppas ni som är där tagit lite kort osv så vi som inte kunde komma dit får se lite iaf.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Sv: Öppen träning
Skönt å se att både Linkan och Johner hittar lediga maskor. Vet inte hur många mål Linkan gjorde... 

Det var väl inte mycket att se (inte för att jag hade förväntat mig mer men..), några övningar i halvfart, lite straffar.. Jaja, Linkan gjorde mål iaf! Många mål!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Öppen träning

Kul att se en ganska lekfull träning och nya övningar. "Hur mycket djurgårdare är du?" Fimpen: "Så mycket man kan bli, men det vet väl alla redan".
Över 1000 pers på plats i alla fall.
Vem vann Fimpens tröja? Hur gick tävlingen till?
Dom delade ut lotter vid entren sen drog dom tre nummer som fick komma ner och skjuta puck i tomt mål från mittpunkten. 2 skott fick dom på sig.Sjöwall skrev:Vem vann Fimpens tröja? Hur gick tävlingen till?
Var en liten grabb på kanske 11-12 år kanske som vann tröjan. Tror han fick den signerad av Fimpen också.
Jag var där med mina två bonusgrabbar som för övrigt är gnagare båd två men dom tyckte det var jätteskoj.
Fimpen var ju lite rolig i straffläggningen när han i första straffen gjorde en svandykning och tog pucken med ena handen och passa den över till sin egen klubba och fick in pucken.

Andra straffen kasta han sin ena handske på Owuya och satte den också. Owuya svarade med att sno handsken och kasta den över plexit.
Tyckte det verkade vara en skön stämmning i laget och alla spelare verkade positiva och glada. Fick ett bra intryck av dom när jag stod nere vid autografskrivningen med mina bonusgrabbar som tyckte det var en höjdare att få autografer trots att det var djurgårdsspelare.

Jag tyckte det var en skön tillställning och gissar väl på att det var mellan 1000-1500 personer där.
Tror han hette Edvin. Ung kille.Sjöwall skrev:Vem vann Fimpens tröja? Hur gick tävlingen till?
Tre pers som fick skjuta två puckar var från mittpunkten mot mål. Den som satte flest vann tröjan. Blev ett suddenavgörande.
Edit: Långsam!
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Det var mer än dubbelt så mycket folk som det brukar vara... Kul! 

-
Var lite kul att se även om det var mycket showande och inget supertempo. Fimpen visade så klart lite extra publikfrieri!
Och Linkan må vara 39 år men vilka handleder!
Och Linkan må vara 39 år men vilka handleder!
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
- Amadeus
Kul att höra att stämningen verkade hög.
Tyckte jag saknade det hela förra säsongen, redan från start.
Hur verkade Reideborn?
Hur verkade Reideborn?
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Jag tyckte han verkade fokuserad och bra. Målvaktstränaren pratade och drillade honom rätt mycket trots öppna träningen.Amadeus skrev:Kul att höra att stämningen verkade hög.
Hur verkade Reideborn?
Jag skulle gissa på att han startar i första ET matchen eftersom den är relativt kort tid efter att Chet Pickard kommit till laget som beräknas komma på söndag för övrigt sas det på träningen idag.
-
oj 1k -1.5k pers på träningen.... Det trodde jag inte. Fan att jag inte kunde vara där ville få känna på känslan av spelartruppen... någon som filmade?! snälla... någon...?
Hur var Johner? såg han fräsch ut efter sin semester?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Johner såg pigg ut faktiskt! Han smällde in ett direktskott i slottet på värsta Stamkos-manér. Jag har höga förväntningar på honom den här säsongen.Pogue Mahone skrev:oj 1k -1.5k pers på träningen.... Det trodde jag inte. Fan att jag inte kunde vara där ville få känna på känslan av spelartruppen... någon som filmade?! snälla... någon...?