Medan David Printz gjorde en av sina bästa säsonger. Vidskepelse är skräp. Ledning och lag var usla, inget annat.SirDIFalot skrev:Är väl bara det att nummer 33,34,36 typ är det lägsta numren som är lediga efter att alla a-lagsspelarena har sina och man räknat bort de pensionerade tröjorna.Sjöwall skrev:Varför har alla som kommer upp bland juniorerna nummer 33 ?DIF_Soldier skrev:Ledsen Erik. Det är dags att byta tröjnummer!
Mika hade #33 när han tog klivet upp, Erik Gustavsson likaså. Är det någonting speciellt med det eller bara en "extra tröja" ?
För övrigt brukar det väl inte gå så bra när hyllar en hemvändare med att ta hans nummer från någon annan? Känns som det ligger en förbannelse över det. Ekman. Tjärnqvist. Sist drabbade det ju även Brodin som var usel...
Välkommen Timmy Pettersson
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Välkommen Timmy Pettersson
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja givetvis... Jag var inte superseriös. Men tror Timmy är en spelare som är mycket "skitsamma" över vilken tröja han har. Han har vad jag vet inte haft samma nummer i tidigare klubbar.DIF_Soldier skrev:Medan David Printz gjorde en av sina bästa säsonger. Vidskepelse är skräp. Ledning och lag var usla, inget annat.SirDIFalot skrev:Är väl bara det att nummer 33,34,36 typ är det lägsta numren som är lediga efter att alla a-lagsspelarena har sina och man räknat bort de pensionerade tröjorna.Sjöwall skrev:Varför har alla som kommer upp bland juniorerna nummer 33 ?DIF_Soldier skrev:Ledsen Erik. Det är dags att byta tröjnummer!
Mika hade #33 när han tog klivet upp, Erik Gustavsson likaså. Är det någonting speciellt med det eller bara en "extra tröja" ?
För övrigt brukar det väl inte gå så bra när hyllar en hemvändare med att ta hans nummer från någon annan? Känns som det ligger en förbannelse över det. Ekman. Tjärnqvist. Sist drabbade det ju även Brodin som var usel...
Expert.
- DIF_Soldier
Det är väl mer att jag som supporter suktar efter det 

Säg den glädje som varar
- -daniel-
Då börjar det kännas som vår backsida får lite trevlig karaktär igen, HÄRLIGT.
Willkommen zurück, Timmy!
Willkommen zurück, Timmy!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Så härligt underbart! In Charles we trust!
Underbart att ha dig ombord igen!
Fan vad härligt!!!! Välkommen hem!!
- Jim Morrison
Fin värvning.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Men det sticker lite i ögonen att han har DIF-anknytning va?Jim Morrison skrev:Fin värvning.

Expert.
- Jim Morrison
Haha, som tur är har han spelat fler säsonger i Frölunda - vet inte vad jag skulle gjort annarsSirDIFalot skrev:Men det sticker lite i ögonen att han har DIF-anknytning va?Jim Morrison skrev:Fin värvning.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Välkommen Timmy!
Detta ser bara bättre och bättre ut. Nu längtar jag tills säsongstarten?
- Tessan
Dags för klubben att haussa säsongsplåtar på allvar!!!Buford skrev:Välkommen Timmy!
- Frasse
Välkommen hem igen Timmy!
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001