Välkommen David Lidström!
Re: Välkommen David Lidström!
Välkommen David! 

Välkommen till Djurgården David!
Känns riktigt intressant på förhand. Skridskoskickliga offensiva backar är tilltalande.
Känns riktigt intressant på förhand. Skridskoskickliga offensiva backar är tilltalande.
Välkommen till DIF!
Av reaktioner runtomkring på jobbet så verkar det vara en bra värvning. Har inte mycket koll själv.
Av reaktioner runtomkring på jobbet så verkar det vara en bra värvning. Har inte mycket koll själv.
2014-04-07, vad hände?
Välkommen till DIF David..
- Jim Morrison
Så vi värvar den som hjälpte till att sänka oss i kvalserien?! Vad i helvete?! Vad är det för faso...
Nä, skoja bara
Jävligt intressant värvning. Av det väldigt lilla jag har sett så har jag blivit imponerad. En back i bra ålder dessutom. Varit etablerad i allsvenskan ett bra tag. Ser riktigt bra ut!
Nä, skoja bara

Jävligt intressant värvning. Av det väldigt lilla jag har sett så har jag blivit imponerad. En back i bra ålder dessutom. Varit etablerad i allsvenskan ett bra tag. Ser riktigt bra ut!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Verkar dock vara en nervös kille.. Haha, som Kempe i början ungefär.
Välkommen till världens finaste förening. Gör oss stolta.
Jag skulle vara sjukt nervös..Kentta skrev:Verkar dock vara en nervös kille.. Haha, som Kempe i början ungefär.
Härligt! En av de jag verkligen ha hit till DIF så det är ju helt underbart att det blir så.
Varmt välkommen!
Varmt välkommen!
Välkommen David! Spännande värvning.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Varmt välkommen till klubben alla innerst inne vill tillhöra!
Lidström, Västerås, Back? Någon måste veta mer om släktförhållandena?
Lidström, Västerås, Back? Någon måste veta mer om släktförhållandena?
Senast redigerad av minalman den 2012-04-25 16:46:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)