Helt enig. Jag orkar inte med det helt enkelt, får bara inte ske.Edin skrev:Att åka ur tycker jag har varit förödmjukande nog, att behöva stå ut med hånen och tidningsartiklarna som skulle uppstå vid ett internbox på Hovet på tisdag skulle bara vara för mycket.-daniel- skrev:Hoppas verkligen inte vi får se DFG på plats. Jag vill inte se några jävla patetiska försök till stormning av spelarbås osv, fy fan.
Däremot kan väl inte en jävel motsätta sig en samlad verbal manifestation mot den styrelse som bär det yttersta ansvaret för det här praktfiaskot?
Hoppas verkligen att folk kan hålla sig i skinnet.
KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
- Lidingö DIF
Jag hoppas verkligen på en positiv avslutning och faktiskt en kärvänlig avtackning av grabbarna. Inte deras fel att laget är felbyggt. Kommer själv sjunga mig hes och skulle älska om proppen gick ur och vi vann med 6-0. Jag har vid varje match under denna säsong satsat pengar på 6-0. Låt mig vinna en gång snälla DIF
OT: Dock kan man inte i välmening bara lägga åt sidan det faktum att Järlan och hans chef navigerat totalt åt fanders och sänkte skutan DIF. Det är lite bråttom nu att få ihop ett konkurrenskraftigt lag till AS och be samma figurer hålla i rodret på livbåten kan bli mycket ödestigert.
OnT: Håller dock med att vi i Djurgårdsfamiljen nu har tillfälle att visa oss från den allra bästa sidan och sjunga fram laget som om det vore SM-guld. Bitterhet är förståeligt men det vore mäktigt om vi tillsammans kunde visa att vi fans är stora i medgång men störst i motgång.
OT: Dock kan man inte i välmening bara lägga åt sidan det faktum att Järlan och hans chef navigerat totalt åt fanders och sänkte skutan DIF. Det är lite bråttom nu att få ihop ett konkurrenskraftigt lag till AS och be samma figurer hålla i rodret på livbåten kan bli mycket ödestigert.
OnT: Håller dock med att vi i Djurgårdsfamiljen nu har tillfälle att visa oss från den allra bästa sidan och sjunga fram laget som om det vore SM-guld. Bitterhet är förståeligt men det vore mäktigt om vi tillsammans kunde visa att vi fans är stora i medgång men störst i motgång.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
AVGÅ STYRELSEN!!!
Bråk ger troligen färre sponsorer, mindre publik, svårare att ta sig upp igen.
Sjunga negativa ramsor kommer jag inte att göra.
Skallar "sittplats ställ er upp" och sedan följs av typ "Avgå styrelsen" ramsor kommer jag göra allt för att överösta dessa.
Ropas "avgå styrelsen" av stora delar själva, gör jag ingenting. Även om jag inte gillar det har alla rätt att visa sitt missnöje någon gång och nu är det sportsliga redan kört.
Vill också se en ny styrelse. Tror dock bara att det nu gäller att få behålla sponsorer och publik för en långsiktig satsning. Mailbomba valberedningen kan vara en väg.
Tror och hoppas att laget faktiskt kämpar för att visa att DIF är sportsliga. Sen att det troligen inte räcker, vet vi ju redan.
3-2 till DIF efter straffar.
Sjunga negativa ramsor kommer jag inte att göra.
Skallar "sittplats ställ er upp" och sedan följs av typ "Avgå styrelsen" ramsor kommer jag göra allt för att överösta dessa.
Ropas "avgå styrelsen" av stora delar själva, gör jag ingenting. Även om jag inte gillar det har alla rätt att visa sitt missnöje någon gång och nu är det sportsliga redan kört.
Vill också se en ny styrelse. Tror dock bara att det nu gäller att få behålla sponsorer och publik för en långsiktig satsning. Mailbomba valberedningen kan vara en väg.
Tror och hoppas att laget faktiskt kämpar för att visa att DIF är sportsliga. Sen att det troligen inte räcker, vet vi ju redan.
3-2 till DIF efter straffar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hoppas verkligen att spelarna går för vinst i denna match. Att Timrå går omkull är inte helt omöjligt och att Elitserien utökas finns det säkert sisådär 5% chans till. Vi måste försöka!
Avskaffa tre mot tre.
-
Att vi har bäst publik kan vi visa nästa år i Allsvenskan. Nu ska styrelsen hängas!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag och många med mig kommer till Hovet på tisdag endast för att visa vårat missnöje och förakt mot dem som har förstört för oss i Djurgårdens IF
Jag har gått på Hovet och Stadion i hela mitt liv och kommer att fortsätta med det alltid oavsett.
Men att ställa sig och applådera spelare och ledare på tisdag är för mig ofattbart, dem kan ha förstört för oss för många långa år framöver och det skall dem hyllas för???? Den dagen du kommer hem och hittar din fru eller sambo med en annan i sängen, ställer du dig då och applåderar och tackar för tiden som varit eller kastar du ut personen ifråga från ditt hem och ditt liv?!
Hyllas dem som hyllas bör, resten kan dra åt helvette och vi ska hjälpa dem på vägen dit!
Djurgårdens IF, tills döden skiljer oss åt.
Jag har gått på Hovet och Stadion i hela mitt liv och kommer att fortsätta med det alltid oavsett.
Men att ställa sig och applådera spelare och ledare på tisdag är för mig ofattbart, dem kan ha förstört för oss för många långa år framöver och det skall dem hyllas för???? Den dagen du kommer hem och hittar din fru eller sambo med en annan i sängen, ställer du dig då och applåderar och tackar för tiden som varit eller kastar du ut personen ifråga från ditt hem och ditt liv?!
Hyllas dem som hyllas bör, resten kan dra åt helvette och vi ska hjälpa dem på vägen dit!
Djurgårdens IF, tills döden skiljer oss åt.
Senast redigerad av Hillbilly den 2012-04-01 11:01:39, redigerad totalt 1 gånger.
Haha, intressant jämförelse du drar till med 

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag kommer fanimej inte köra någon trevlig lullig stämning, styrelsen ska sjungas bort och det nu, vi kan inte hålla på att skjuta fram problemen hela tiden.
Folk har sagt vi tar det när det är kört, nu är det kört och då vill fortfarande vissa vänta ändå, alltså vi har inte tid att vänta längre,styrelsen och JJ måste bort nu så att dem nya har tid att arbeta på.
AVGÅ STYRELSEN!
Folk har sagt vi tar det när det är kört, nu är det kört och då vill fortfarande vissa vänta ändå, alltså vi har inte tid att vänta längre,styrelsen och JJ måste bort nu så att dem nya har tid att arbeta på.
AVGÅ STYRELSEN!
"Ni skulle gått i går, ni skulle gått i gååår. Ni har ingen heder, ni skulle gått i går"
Tror ingen går i morgon så ovanstående eller liknande ramsa skulle kunna passa.
Tror ingen går i morgon så ovanstående eller liknande ramsa skulle kunna passa.
VISA ERT MISSNÖJE!! BOJKOTTA MATCHEN!!
AVGÅ ALLA!!!
Klart att vi ska visa vad vi tycker om Järlan på tisdag, du ska bort Bajen Järlan!!
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Vill se hela Hovet sjunga SFGD för full hals, och sedan många ramsor om de ansvariga. Jag sjunger inte så mycket själv och står inte i klacken - men det är ett önskemål.
- Lidingö DIF
Hahaha. Mitt hyllande av grabbarna kommer helt tydligt vara i minoritet. Nåväl, jag kommer definitivt inte bua eller busvissla mot dom som stämmer upp i ljudlig protest mot vissa representanter för DIF. All heder åt Er. Ni har mitt fulla stöd i Er rätt att protestera. Vad jag tycker om Järlans och hans chefs kapacitet att utföra sitt jobb är inte direkt någon hemlighet.
Gillade liknelsen med att finna sin fru i sängen med brevbäraren. Min bästa vän, tillika Gnagare, har frågat mig flertalet gånger under säsongen hur jag orkar bli förnedrad om och om igen av ett gäng glassiga Stureplansglidare. Jag har svarat honom att jag älskar DIF. Han har replikerat att DIF verkar inte direkt älska dig tillbaka.
Gillade liknelsen med att finna sin fru i sängen med brevbäraren. Min bästa vän, tillika Gnagare, har frågat mig flertalet gånger under säsongen hur jag orkar bli förnedrad om och om igen av ett gäng glassiga Stureplansglidare. Jag har svarat honom att jag älskar DIF. Han har replikerat att DIF verkar inte direkt älska dig tillbaka.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Gnagare.boored skrev:VISA ERT MISSNÖJE!! BOJKOTTA MATCHEN!!
Född till sportchef.