KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Glöm inte att Leksand också har en stor press på sig. Kan vara till vår fördel, se bara på de senaste åren hur de agerat under press.
Satsar vi framåt och går lite mer direkt på mål så ska vi ha bra chans att vinna i morgon, och det ska fortsätta även om vi leder matchen, men backarna behöver ju inte sticka ner i anfallszon för att vi trycker på, i egen zon ska vi försöka vara så lite som möjligt för där är vi inte bra, lite oroväckande med challe i ks har varit att det varit lite defensivt, speciellt i början, mackan fick ju ta ett snack med tränarna efter andra matchen och då kom dom ju fram till att släppa handbromsen.
Dif hockey är så mycket bättre än alla lag i ks men ingen har övertygat våra grabbar tillräckligt mycket om detta, det är därför vi är i denna tråkiga situation.
Ärligt talat så skiter jag fullständigt hur vi tar tre poäng imorgon, bara vi gör det är jag glad. Blir plus i kanten om det är snyggt spel och en laginsats men som sagt, se till att vinn.
Våga skjuta, tufft att göra mål!
Våga skjuta, tufft att göra mål!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var för djävligt illa hur Örebro fick köra över Wesslau gång på gång. Nu måste vi försvara honom bättre när de kommer med full fart utan att stanna. Leksand har säkert studerat detta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Printz försvarade och fick en tvåa. Mycket märkligt. Tycker DIF stod upp bättre framför mål än på länge.minalman skrev:Det var för djävligt illa hur Örebro fick köra över Wesslau gång på gång. Nu måste vi försvara honom bättre när de kommer med full fart utan att stanna. Leksand har säkert studerat detta.
Född till sportchef.
Vi skulle ju ha anlitat en psykolog före ks så grabbarna fick upp tron på sig själva!
- minalman
Sant! Men eftersom domarna släppte allt fortsatte Örebro ändå. Printz utvisning var nytt rekord i horribilitet!android skrev:Printz försvarade och fick en tvåa. Mycket märkligt. Tycker DIF stod upp bättre framför mål än på länge.minalman skrev:Det var för djävligt illa hur Örebro fick köra över Wesslau gång på gång. Nu måste vi försvara honom bättre när de kommer med full fart utan att stanna. Leksand har säkert studerat detta.
Assa brassa mandelmassa!
- Lidingö DIF
Vi vinner.
Jag hade förlorat allt hopp tills DIF_Soldier & Magnutz efter Gnällbältesvinsten gav flera orsaker till varför jag skulle få hoppet tillbaka. Jag håller dessa två forumrävar ansvariga.
Jag hade förlorat allt hopp tills DIF_Soldier & Magnutz efter Gnällbältesvinsten gav flera orsaker till varför jag skulle få hoppet tillbaka. Jag håller dessa två forumrävar ansvariga.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Säger redan nu att vi kommer torska så jävla hårt. Skit i denna jävla fitt hockey säsong och kolla på Elfsborg - Dif ist. Då slipper man skämmas iaf
- minalman
Vad hände med "Alltid Oavsett"? Nej! Jag ska va med till "the bitter end"!Cendun skrev:Säger redan nu att vi kommer torska så jävla hårt. Skit i denna jävla fitt hockey säsong och kolla på Elfsborg - Dif ist. Då slipper man skämmas iaf
Mirakel kan ske,
Då vill jag vara me.
Hoppet finns alltid, oavsett hur illa det ser ut.
Snart påstigning av buss till Leksand, ses där
Snart påstigning av buss till Leksand, ses där

-
Då jag tyvärr inte kan vara på plats idag, skulle de sitta fint om ni drog igång att Erik Hanses
är sämre än Salo, då vi missade det senast på hovet.
Mot 3 nya poäng å krossa leksand nu.
Mot 3 nya poäng å krossa leksand nu.
Jag försökte dra igång den men i princip ingen hängde på :/ och som tack förstörde jag min röst helt när jag gjorde det.järnkaminen82 skrev:Då jag tyvärr inte kan vara på plats idag, skulle de sitta fint om ni drog igång att Erik Hanses
Titta på hur Djurgården har presterat under press den här säsongen så ser du att det är fördel Leksand.Buford skrev:Glöm inte att Leksand också har en stor press på sig. Kan vara till vår fördel, se bara på de senaste åren hur de agerat under press.