så har det ju varit hela året. Man har levt på hoppet men våra sketna spelare har inte vad som krävs att göra mål knappt. Poäng maskiner som inte producerar ett jota. In med murray och NK så vinner vi garanteratSkywalker skrev:Ångestmatch... Men jag vägrar ge upp och beger mig dit. Torskar vi (under ordinarie tid) ser jag inga möjligheter öht. att vi ska klara oss kvar.
KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Kan säga att jag inte sov vidare bra inatt. Då såg ändå inte mycket av matchen igår pga egen träning.
Hursom drömde jag om morgondagens härliga drabbning. Bofors gjorde 1-0 och allt kändes skit. Sen gjorde de även 2-0 och man var på väg o ta till snaran. Då vaknade man upp och insåg att det bara var just en dröm och allt kändes bra igen. Eller nja, usch vilken seg dag.
Hursom drömde jag om morgondagens härliga drabbning. Bofors gjorde 1-0 och allt kändes skit. Sen gjorde de även 2-0 och man var på väg o ta till snaran. Då vaknade man upp och insåg att det bara var just en dröm och allt kändes bra igen. Eller nja, usch vilken seg dag.
Slå ett bar bönder gula och blåa, snälla.
Vinst eller lämna WO resten av serien.
Vinst eller lämna WO resten av serien.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förmodligen får vi uppleva ett rejält stockholmshat från invånare och polis. Som vanligt.
Vi kommer från Stockholm, vi gör som vi vill!
Vi kommer från Stockholm, vi gör som vi vill!
Expert.
Det är så sjukt jävla kört, vi har inte en chans! Vi kommer komma näst sist i ks.
Den som säger nåt annat kan suga min p*nis. Önskar att jag har fel men det har jag inte.
Den som säger nåt annat kan suga min p*nis. Önskar att jag har fel men det har jag inte.
- SirDIFalot
Här kommer DIF!SirDIFalot skrev:Ur spår bönder!
Ni som åker: Visa ingen nåd!
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Sjukt, upplevde precis samma sak. Försökte bara glömma allt så fort som möjligt igår men det gav en baksmälla under natten. Vaknade upp ur drömmen som ett vrak.Henkos skrev:Kan säga att jag inte sov vidare bra inatt. Då såg ändå inte mycket av matchen igår pga egen träning.
Så här?luncano skrev:Sjukt, upplevde precis samma sak. Försökte bara glömma allt så fort som möjligt igår men det gav en baksmälla under natten. Vaknade upp ur drömmen som ett vrak.Henkos skrev:Kan säga att jag inte sov vidare bra inatt. Då såg ändå inte mycket av matchen igår pga egen träning.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Karlskoga... Klart som in i helvete vi ska vinna, eller? Jag vill att Marcus Nilson, Jimmie Ölvestad, Daniel Tjärnqvist, Kristofer Ottoson, med mera, få begränsat med speltid. Helst vill jag se dom bänkade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Efter kvällens sista Scarecrow (förbannat god, btw) så måste jag bara säga; om ni inte ger allt denna match... om ni inte krigar för skölden till sista svettdroppen....om ni inte "käkar puck" och slutar gnälla på omständigheterna och inte slutar tycka synd om er själva era lata nollor så kan jag inte annat än pissa på er lika mycket som ni pissat på oss under hela jävla säsongen.
Upp till bevis, för helvete Djurgården. Finns det någon vinnarmentalitet kvar är det dags att ta fram den.
Upp till bevis, för helvete Djurgården. Finns det någon vinnarmentalitet kvar är det dags att ta fram den.
+100-daniel- skrev:Efter kvällens sista Scarecrow (förbannat god, btw) så måste jag bara säga; om ni inte ger allt denna match... om ni inte krigar för skölden till sista svettdroppen....om ni inte "käkar puck" och slutar gnälla på omständigheterna och inte slutar tycka synd om er själva era lata nollor så kan jag inte annat än pissa på er lika mycket som ni pissat på oss under hela jävla säsongen.
Efter att detta är slut kommer jag ha ett monsterpsyke utan dess like; kommer klara av allt i framtiden.
Senast redigerad av ozzle den 2012-03-16 23:32:27, redigerad totalt 1 gånger.
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Nilson-Ottosson-Ölvestad
Kempe-Eklund-Eriksson
Brodin-Norman-Tjärnqvist
Zibanejad-Almtorp-Carlsson
Cehlin
Tjärnqvist-Klubertanz
Holm-Printz
Holmqvist-Gustafsson
Sista chansen.
Kempe-Eklund-Eriksson
Brodin-Norman-Tjärnqvist
Zibanejad-Almtorp-Carlsson
Cehlin
Tjärnqvist-Klubertanz
Holm-Printz
Holmqvist-Gustafsson
Sista chansen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag ska med på begravningen i Karlskoga. Får se om jag följer med hem dock eller om jag stupar i ett dike och fryser ihjäl under natten i någon skog i Karlskoga.SirDIFalot skrev:Vilka fler härifrån tar sig till Karlskoga? En förmån är ju att ni får face på SirDIFalot.
- Jim Morrison
Mario Kempe borde få flest minuter av alla forwards.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.