Slutspelet 11/12
Re: Slutspelet 11/12
Jävlar vad lite folk det är i Gävle, typ halvfullt.
Edit: Och clappers har man också...
Edit 2: Vilket vidrigt agerande av domaren vid Brynäs 1-0 mål. Räcker upp handen för en utvisning på en Brynässpelare i samma sekund som de gör mål, ångrar sig därefter och hittar på en Frölundautvisning istället. Jag lider med Frölunda.
Edit 2: Vilket vidrigt agerande av domaren vid Brynäs 1-0 mål. Räcker upp handen för en utvisning på en Brynässpelare i samma sekund som de gör mål, ångrar sig därefter och hittar på en Frölundautvisning istället. Jag lider med Frölunda.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Illa om det du skriver stämmer, Edin. Dock hoppas jag att Brynäs går hela vägen. Jag unnar framtidens svenska stjärnor ett guld. Dessutom garanterar det liksom att vi slipper se AIK, Luleå, Frölunda, Hv eller Färjestad fira. *Ryser*
Ja det är en fruktansvärt låg nivå på domarna i den här matchen. Frölunda blir fullständigt misshandlade.Edin skrev:Jävlar vad lite folk det är i Gävle, typ halvfullt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Skönt. Då kanske vi slipper se Tolsa lyfta Le Mat-pokalen senare i vår.Mäklaren skrev:Ja det är en fruktansvärt låg nivå på domarna i den här matchen. Frölunda blir fullständigt misshandlade.Edin skrev:Jävlar vad lite folk det är i Gävle, typ halvfullt.
Enligt uppgifter så var texten "svenska mästarna".mb81 skrev:Färjestad hyllar tydligen oss enligt ab! Sjunger om "mesta mästarna"!!!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, idag vart väl Frölunda helt klart lite illa behandlade vid 1-0 målet...kändes rätt uselt faktiskt. Fisk gjorde en bra match annars och var väl något bättre än Brynäs totalt sett tyckte jag nog.
Såg inte HV / FBK matchen men HåVe verkar inleda sin nya tradition sen förra säsongen att spela som ett gäng sopor i kvarten...
Såg inte HV / FBK matchen men HåVe verkar inleda sin nya tradition sen förra säsongen att spela som ett gäng sopor i kvarten...
Nej, tyvärr. Dem har vart slut sedan slutet av november...-daniel- skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... ig-i-rott/
Någon som har en skämskudde över?

Modo är praktusla mot Skellefteå..
Luleå viker ner sig mot sorkarna. 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Helvete. Och så drar Abbott på sig en 5-minutare, dock rätt med tanke på vad han gjorde.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Sämsta slutspelsmatch jag set sedan.... ....1-8, 1-8.warrant skrev:Modo är praktusla mot Skellefteå..
Vill Modo ens spela slutspel?
Svårt att tro det när man ser deras agerande
aik ser ganska intressanta ut.
Kan inte säga att jag mycket hellre ser Lhf i semifinal är Sork-Hc.
Sorgligt hur som helst att sitta & vänta på "undergångs-serien", har inte hämtat mig riktigt än...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Haha pinsamt Petter Rönnqvist!
Hoppas att Abbott stängs av resten av säsongen samt i inledningen av nästa. Jag mår illa av att se hans fula tryne.
Hoppas också att aik mosar Luleå i den här kvartsfinalen nu så att deras råttor till spelare kan ta sig en funderare över hur man beter sig på en hockeyrink.
Att se Pavlikovsky där gav mig smärtor i hela kroppen, och jag hoppas innerligt att det inte är allvarligt med honom. Såg förjävla illa ut.
Hoppas också att aik mosar Luleå i den här kvartsfinalen nu så att deras råttor till spelare kan ta sig en funderare över hur man beter sig på en hockeyrink.
Att se Pavlikovsky där gav mig smärtor i hela kroppen, och jag hoppas innerligt att det inte är allvarligt med honom. Såg förjävla illa ut.
Aik är, som jag hävdat tidigare, otäckt bra. Fruktansvärd fart och kraft i allt de gör. Dessutom kreativitet och spets på det. Blir en lång serie.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.