Challe Berglund
Re: Välkommen Challe Berglund
Tror ni att Challe skulle göra inverkan i de två sista omgångarna + vad det ser ut att bli - en kvalserie?
Jag har ingen aning. Troligtvis inte med tanke på att ett tränarbyte har skett men utan framgång. Hardy är väl minst lika om inte mer rutinerad än Challe.
Jag har ingen aning. Troligtvis inte med tanke på att ett tränarbyte har skett men utan framgång. Hardy är väl minst lika om inte mer rutinerad än Challe.
Nja, Säcken ville ju fullfölja sin del av kontraktet vilket gör att han fortfarande kan casha in ifrån föreningen medans sitter hemma i soffan och käkar chips egentligen.-daniel- skrev:Gneblon skrev:ludde- skrev:-daniel- skrev: Uthyrning? Han har väl fått kicken = kontraktet rivs. Eller har jag missat något?
Rätta mig om jag har fel
Ja du har rätt.Ohddan skrev:Nja, Säcken ville ju fullfölja sin del av kontraktet vilket gör att han fortfarande kan casha in ifrån föreningen medans sitter hemma i soffan och käkar chips egentligen.-daniel- skrev:Gneblon skrev:ludde- skrev:-daniel- skrev: Uthyrning? Han har väl fått kicken = kontraktet rivs. Eller har jag missat något?
Rätta mig om jag har fel
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kör så det ryker Challe!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Absolut, kör så det ryker Challe!
Välkommen Challe!
Hoppas du tar oss ur den här soppan vi har hamnat i.
Challe Berglunds järnkaminer!
Hoppas du tar oss ur den här soppan vi har hamnat i.
Challe Berglunds järnkaminer!
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Helt fel val. Challe må vara insatt i de allsvenskalagen men att byta tränare en andra gång är enbart fel. Spelarna blir förvirrade och börjas det skrivas upp nya taktiker och dylikt blir det ännu mer kaos än vad det redan är.
Välkommen, Challe.
Välkommen, Challe.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag är också lite smått oroad över tränarsituationen, men tror inte det kommer bli så mycket taktiska ändringar om jag skall vara ärlig...
Vi skall klara oss kvar. Till varje jävla pris som finns. Om inte spelarna har den inställningen i 10 raka matcher så vill jag aldrig mer se någon av dem i världens vackraste tröja.
Vi skall klara oss kvar. Till varje jävla pris som finns. Om inte spelarna har den inställningen i 10 raka matcher så vill jag aldrig mer se någon av dem i världens vackraste tröja.
- Sudden
Men den ''nya taktiken'' visade sig ju bringa lite väl få mål framåt, svårt att säga om det är fel på taktiken eller fel på spelarna eller vad det nu är fel på. Och med den målskörd man haft sedan Zabel kom så kanske spelarna finner det logiska i att byta taktik IGEN.Mash skrev:Helt fel val. Challe må vara insatt i de allsvenskalagen men att byta tränare en andra gång är enbart fel. Spelarna blir förvirrade och börjas det skrivas upp nya taktiker och dylikt blir det ännu mer kaos än vad det redan är.
Välkommen, Challe.
Zabel sa ju även det efter HV-matchen, ''Vi kommer ändra spelstil'' eller nåt i den stilen.
Alltså, spelarna borde vara förberedda att en ny taktik blir aktuell i KS.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Låt Zabel sköta taktiken men låt challe ta media och elda på spelarna så har ni en rätt intressant duo i mina ögon i alla fall.
-
Helt rätt. Tror Challe kan elda på dom med sin glöd. Kan betyda mycket ..och så är det en Djurgårds ikon dom andra spelarna framförallt yngre kan se upp till.Kall-El skrev:Låt Zabel sköta taktiken men låt challe ta media och elda på spelarna så har ni en rätt intressant duo i mina ögon i alla fall.
Hej på dig Charles Berglund. Välkommen till Kvalserien och Djurgårdens IF, hoppas du kommer trivas!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det är Challe som är DIFs huvudtränare nästa säsong så självklart ska han in (det är han som SKA vara i båset), sedan så har han rutin från kvalserien samt att han kan dom andra lagen riktigt bra. HAn ska jobba med Zabel nästa säsong så jag kan inte så något som är fel med att plocka in Sir Charles.Mash skrev:Helt fel val. Challe må vara insatt i de allsvenskalagen men att byta tränare en andra gång är enbart fel. Spelarna blir förvirrade och börjas det skrivas upp nya taktiker och dylikt blir det ännu mer kaos än vad det redan är.
Välkommen, Challe.
Om det går åt skogen med Challe nu då. Plockar man in Hardy igen?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.