Djurgårdens IF - Linköpings HC. 26/12, 2012.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC. 26/12, 2012.
Ok, det kanske inte är "derbyladdning" men jag är galet sugen på match igen. Hoppas spelarna känner likadant.
Tror det blir en ganska målsnål historia där försvarsspelet avgör, kämpa Wesslau!
Tror det blir en ganska målsnål historia där försvarsspelet avgör, kämpa Wesslau!
Ger oss en 3-POÄNG nu DIF.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jodå, kunde bara inte låta bli att skoja lite.-daniel- skrev:Du vet vad jag menar!BOMBOM BOUCHARD skrev:För mycket julöl Daniel-daniel- skrev:Mackan nämnde i någon intervju tidigare att nästan än värre än att förlora en match med 8-1 är att spela bra och vinna en fajt för att i nästa åka på en torsk igen, hoppas hela laget anammar den inställningen och verkligen gör allt för knäcka LHC imorgon. Tror dock det blir en ovanligt tuff match, Linköping är på gång.![]()
Upp till bevis imorgon.
Sedan är det väl tyvärr så att det oftast bara är en själv som fattar skrivna antydningsskämt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hoppas verkligen att det är canal+ som står för produktionen och inte TV4. Om inte får de som ser matchen på teve vara tvugna att stå ut med Max Grinndal på rinkside. Sämre journalist får man leta efter...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Domare i matchen:
Christer Lärking, Thomas Andersson
Linjemän: Fredrik Carlman, Björn Wettergren
http://stats.swehockey.se/Referees/Refe ... trict.aspx
Christer Lärking, Thomas Andersson
Linjemän: Fredrik Carlman, Björn Wettergren
http://stats.swehockey.se/Referees/Refe ... trict.aspx
- Daniel942
Djurgårdens IF - Linköpings HC. 26/12, 2012.
Honken är sjuk. Gustafsson bildar backpar med D. Tjärnqvist.
DIF!
- Jim Morrison
Amen fy fan. Vad är det för jävla backkris vi har nu då? Sjukt.Daniel942 skrev:Honken är sjuk. Gustafsson bildar backpar med D. Tjärnqvist.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jävlar vad taggad man är på ishockey! Är spelarna hälften så taggade så går det här vägen.
Ikväll tar vi 8:e raka, 5-4!
Ikväll tar vi 8:e raka, 5-4!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Datsyuk_13
"Vi har onödigt bra backar"
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Datsyuk_13 skrev:"Vi har onödigt bra backar"
Det stämde ju inför säsongen sen att säsongen har utvecklats som den har gjort där flera backar underpresterat kunde man ju inte förutspå, eller du kanske kan sånt?
- Jim Morrison
Visst, men man ska vara försiktig med vad man säger då det verkligen kan gå i baklås. Som i detta fallet.Stadion skrev:Datsyuk_13 skrev:"Vi har onödigt bra backar"
Det stämde ju inför säsongen sen att säsongen har utvecklats som den har gjort där flera backar underpresterat kunde man ju inte förutspå, eller du kanske kan sånt?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Gar det se matchen via TV4s hemsida? Hittar inget men har for mig det brukar ga.
- SirDIFalot
WTF? Har satt typ fem tacklingar och nu gör han mål?
Erik Gustafsson????
Erik Gustafsson????
Expert.
Ja han har verkligen börjat braSirDIFalot skrev:WTF? Har satt typ fem tacklingar och nu gör han mål?
Erik Gustafsson????