Säsongen 2011/2012
Re: Säsongen 2011/2012
vad är det för någon pantad individ som kommit på att vi skall spela på onsdagar och fredagar?
vill man försvåra för publiken genom att lägga matcher på dessa dagar?
Ge mig söndag - tisdag -torsdag igen.
Eller i värsta fall lördag - tisdag - torsdag.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Att ha matcher på fredagar är ju ett stort misslyckande. Finns det något överhuvudtaget bra med det? Har jag svårt att tro.
Avskaffa tre mot tre.
Personligen tycker jag att det är ganska festligt med fredagsmatcher.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Vad är egentligen jobbigt med fredagar? För att folk inte är vana med det? Har aldrig varit så tidigare?
Personligen tycker jag det är mycket trevligare att gå på hockey på en fredagkväll än på en tisdag.
Personligen tycker jag det är mycket trevligare att gå på hockey på en fredagkväll än på en tisdag.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grymt med fredags matcher ju på hemmaplan då. Tänk er själva en vinst så går man ut o röjer på krogen med en rikigt rejäll fylla och och väldigt glad kan det bli bättre?Mäklaren skrev:Personligen tycker jag att det är ganska festligt med fredagsmatcher.
Vid en e.v förlust ja då super man bort missnöjet! så klart win win!
- Lee Harvey Oswald
Mattias_87 skrev:Att ha matcher på fredagar är ju ett stort misslyckande.
Finns det något överhuvudtaget bra med det? Har jag svårt att tro.
Tjaa,
Fredag är kul, DIF Hockey är rätt så festligt (ibland).
Så, en rätt så lyckad mix om du frågar mig...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag har inga problem med att lira på fredagar, söndagar däremot är ju ren katastrof.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Personligen gillar jag inte alls hockey på fredagar, passar inte alls in i mitt egna schema...bläh.
- SirDIFalot
Ni gamlingar verkligen vägrar göra något annat än att titta på På Spåret på fredagar! Är det verkligen så heligt?-daniel- skrev:Personligen gillar jag inte alls hockey på fredagar, passar inte alls in i mitt egna schema...bläh.

Expert.
- -daniel-
Hahahahaha... faktum är att jag har kontraktstid på badminton (för att göra något annat än min cykling MTB / landsväg som är min stora passion här i livet) på fredagar med några polare, så det är det ynkliga skälet som gör att jag inte tycker fredagar är så bra.SirDIFalot skrev:Ni gamlingar verkligen vägrar göra något annat än att titta på På Spåret på fredagar! Är det verkligen så heligt?-daniel- skrev:Personligen gillar jag inte alls hockey på fredagar, passar inte alls in i mitt egna schema...bläh.

Edin skrev:Jag har inga problem med att lira på fredagar, söndagar däremot är ju ren katastrof.
Söndagar är ju den bästa dagen! Matchstart kl 1900 på en söndag är ju perfekt, plus att man är ledig dan efter! Kröka

"Whatever you want"
- DIF_Soldier
Som tidigare nämnts - vi har inte fått avsluta på hemmaplan sedan 2004/05! Vad är det för jävla drägg som gör schemat? Inte får vi börja hemma heller.'
Fredagar suger anus.
Fredagar suger anus.
Säg den glädje som varar
Hoppas att arrangörerna har tänkt till efter senaste matchen mot Gnaget. Snustorrt och man blev behandlad som icke-önskvärd. Nu är det DIF som har hemmamatch till skillnad från senast. Hoppas på bättring då.
ÄLSKA DJURGÅR´N - HATA AIK
ÄLSKA DJURGÅR´N - HATA AIK
Seriöst det är en match på en fredag och två matcher på en onsdag. Stort problem?Kall-El skrev:vad är det för någon pantad individ som kommit på att vi skall spela på onsdagar och fredagar?
i
Kan ju inte bli bättre än fredagsmatcher. Sjukt skönt för mig i alla fall som antingen har plugg eller träning i veckorna, samt egna matcher (och eventuellt plugg) på helger. Perfekt.