Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Jag är bara så glad att det är hockey igen, nu när hollywood fruar har haft säsongsavslutning så har jag ju inte haft någon att göra sen i lördags så nu är det på tiden.
1-3 till DIF. Inget stämmer men vi vinner endå
1-3 till DIF. Inget stämmer men vi vinner endå
Vi förlorade förra, klart vi vinner nu. 1-0, vi spelar värdelöst men Wesslan får målet efter att en av deras backar tappar in pucken i sitt eget mål?
Slipper iaf Söderberg... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3807864.ab .. han var ju på G tillbaka nu men det löste LCH på egen hand (no pun intended).
3-2 till Linköping efter förlängning, det är kvällens resultat.
Jag hoppas dock att jag har fel.
Jag hoppas dock att jag har fel.
Tim i första med Sillen och Almtorp. Upp till bevis.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skumt, tyckte han var rätt medioker sist. Senaste han var bra blev han petad. Känns som lotteri med laguttagningarna numera.android skrev:Tim i första med Sillen och Almtorp. Upp till bevis.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Medioker är ett bra betyg i den förra matchen... Inte en käft var bättre än Tim den matchen, alla var totalt meningslösa.SirDIFalot skrev:Skumt, tyckte han var rätt medioker sist. Senaste han var bra blev han petad. Känns som lotteri med laguttagningarna numera.android skrev:Tim i första med Sillen och Almtorp. Upp till bevis.
100% DJURGÅRDSJ***L
Annars helt ok att få möta LHC i sista(?) matchen innan tjeckerna anländer.
Född till sportchef.
Spännande förstalina. Kul att Hardy vågar slänga om i formationerna så pass mycket som han faktiskt gjort hittills. Sen om han har tagit del av vibbarna från oss fans kan man ju bara spekulera i 
Det har förmodligen mycket att göra med att han vill starta med energirika spelare sp att vi inte sjunker in i dvala från start.

Det har förmodligen mycket att göra med att han vill starta med energirika spelare sp att vi inte sjunker in i dvala från start.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Klockren analys av Wikegård inför match. Hardy har byggt laget utifrån samma form och med samma spelidé som 09/10, men då motståndarna läst sönder spelet saknas vilja/förmåga från Hardy att förändra. Wikegård visar prov på klen defensiv (hörde jag Bom-bom?)
Hardy intervjuas och liknar mest en mysig morfar som förklarar att man är nöjd med det defensiva spelet och jobbar nu på att hitta lösningar offensivt. Han ser ingen anledning att ändra spelsystemet då det ändå bara bökas in mål och tycker det är besvärligt med stora skydd på målvakter...
Han ser trött ut och saknar glöden i ögonen. Challe och Waltin i båset nästa säsong?
Hardy intervjuas och liknar mest en mysig morfar som förklarar att man är nöjd med det defensiva spelet och jobbar nu på att hitta lösningar offensivt. Han ser ingen anledning att ändra spelsystemet då det ändå bara bökas in mål och tycker det är besvärligt med stora skydd på målvakter...
Han ser trött ut och saknar glöden i ögonen. Challe och Waltin i båset nästa säsong?
Alltså, det är våra backar som fuckar upp vårt PP. Såg ni NÅGOT slagskott från blå i det här första PP:et?
Såg bra ut tills Kyle kom in.Kentta skrev:Alltså, det är våra backar som fuckar upp vårt PP. Såg ni NÅGOT slagskott från blå i det här första PP:et?
Annars har DIF börjat piggt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
härligt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Va det där Cleasson så ska han sättas på bänken
Jag är inte arg, och inte besviken.
Satans bra positioner i defensiven va!