Alla tabbar av en fladdrande Wesslau?Mäklaren skrev:Det är dags för säsongens första rejäla resultatgenomklappning. Ett FBK på väg uppåt leker hem tre poäng mot ett håglöst DIF.
6-0. (1-0, 2-0, 3-0)
FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
- diftobbe89
Och självklart missar Printz även denna match,fan det är tungt att sakna honom. Nu hänger de på Honken, annars kan det nog sluta 2 siffrigt.
Nej men jag tror FAKTISKT vi rycker upp oss (lite grann) och gör en godkänd bortamatch, mot ett Fbk helt utan självförtroende ska dock tilläggas, men vi förlorar givetvis, lite sådär retligt som det alltid känns som det är i kaffeburken.
Hannes Hyvönen gör 3-2 sent i trejde perioden, och det slutar till slut 4-2
Så säger spåkulan..!!
Nej men jag tror FAKTISKT vi rycker upp oss (lite grann) och gör en godkänd bortamatch, mot ett Fbk helt utan självförtroende ska dock tilläggas, men vi förlorar givetvis, lite sådär retligt som det alltid känns som det är i kaffeburken.
Hannes Hyvönen gör 3-2 sent i trejde perioden, och det slutar till slut 4-2
Så säger spåkulan..!!
Spela fult
Snacka om att man har ångest inför den här matchen.
Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Jag är inte så värst orolig, egentligen.lajjnus skrev:Snacka om att man har ångest inför den här matchen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
diftobbe89 skrev: Och självklart missar Printz även denna match,fan det är tungt att sakna honom.
Nu hänger de på Honken, annars kan det nog sluta 2 siffrigt.
Hahahaha....slutaaaa, jag kissar på mig när som helst....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- diftobbe89
Hahahahaahahahaha Aaaaaahhh tyyypLee Harvey Oswald skrev:diftobbe89 skrev: Och självklart missar Printz även denna match,fan det är tungt att sakna honom.

Spela fult
Väljer dock Honken före Gustafsson, MINST sagt. Men utgår från att inte han får spela nått mer.Lee Harvey Oswald skrev:diftobbe89 skrev: Och självklart missar Printz även denna match,fan det är tungt att sakna honom.
-
Gustafsson ska tas bort från spelarsidan, så satans kass var han sist....
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Han var verkligen katastrofusel, och jag tror han kan få det än tuffare bland kaffeplantagen.Jockmaniac skrev:Gustafsson ska tas bort från spelarsidan, så satans kass var han sist....
Men vad har vi för alternativ om Honken & Printz är borta...Trodde aldrig någonsin jag skulle säga det här. But...
O Lassen, where art thou?
Han var riktigt, riktigt dålig. Men förhoppningsvis så kan han spela utan hämningar imorgon och bara pinna på, det kan ju inte bli sämre...Jockmaniac skrev:Gustafsson ska tas bort från spelarsidan, så satans kass var han sist....
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Någon iallafall hyfsad skridskoåkare härinne som kan tänka sig att hjälpa till imorgon?
Det värsta är att jag är allvarlig!
Ringa Rompa? Saknar tiden vi hade Nordmark i båset...
100% DJURGÅRDSJ***L
- Lee Harvey Oswald
Hahaha.....ja detta är helt sjukt-daniel- skrev: Han var verkligen katastrofusel, och jag tror han kan få det än tuffare bland kaffeplantagen.
Men vad har vi för alternativ om Honken & Printz är borta...Trodde aldrig någonsin jag skulle säga det här. But...
Märkligt hur fort det svänger, för nån vecka sedan hade vi nästan oförskämt bra beställt på backsidan......sa man.
Nu med några purfärska blytunga bottennapp med i bagaget och 2st backar skadade känns det helt plötsligt som att vi har ES sämsta backbestånd.
Hur var det Lennon sa
-Strange Days Indeed
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Mm, jag kommer aldrig någonsin glömma Hardy's något stöddiga kommentar på uppstartsträffen "Vi har nästan onödigt bra backar". Tjena.Lee Harvey Oswald skrev:Hahaha.....ja detta är helt sjukt-daniel- skrev: Han var verkligen katastrofusel, och jag tror han kan få det än tuffare bland kaffeplantagen.
Märkligt hur fort det svänger, för nån vecka sedan hade vi nästan oförskämt bra beställt på backsidan......sa man.
Nu med några purfärska blytunga bottennapp med i bagaget och 2st backar skadade känns det helt plötsligt som att vi har ES sämsta backbestånd.
Hur var det Lennon sa
-Strange Days Indeed
Nej. Men däremot två självmål av en sällsynt passiv Holmqvist och tre assist på mål bakåt av #4.-daniel- skrev:Alla tabbar av en fladdrande Wesslau?Mäklaren skrev:Det är dags för säsongens första rejäla resultatgenomklappning. Ett FBK på väg uppåt leker hem tre poäng mot ett håglöst DIF.
6-0. (1-0, 2-0, 3-0)
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Haha, det vore en fröjd att se Rompa på isen igen. En gammal favorit. Nordmark likaså. Han liksom hoppade in i Elitserien 44 år gammal och dominerade för sex-sju år sedan. Fantastiskt!Jockmaniac skrev:Någon iallafall hyfsad skridskoåkare härinne som kan tänka sig att hjälpa till imorgon?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.