Jag tycker personligen att 09/10-videon är rättså rolig....
"Du ska ingenstans!" kommentaren till Mathias Tjärnqvist är en humor jag uppskattar, men Heroeslåten ger mig mera gåshud och känsla av att jag står på hovet/i globen och väntar på nedsläpp.
Intro 2011/12
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Intro 2011/12
Heroes släng dig i väggen, introlåten är given:
Skämt å sido, kan de inte greja en skön video likt den vi hade 09/10 som avslutas med att Heroes drar igång lagom till spelarna ska in på isen?

Skämt å sido, kan de inte greja en skön video likt den vi hade 09/10 som avslutas med att Heroes drar igång lagom till spelarna ska in på isen?
Kanske nåt så enkelt som The xx - Intro
Nä fyfan vad seg den var vid närmare eftertanke. Kör SirDifAlots, eller vad han heter, Young Guns

Nä fyfan vad seg den var vid närmare eftertanke. Kör SirDifAlots, eller vad han heter, Young Guns
Blir det något i stilen med "Hardy Nilssons järnkaminer" så får ju dom ansvariga avgå, det håller inte att köra något sådant plastskit. Jag tycker att man antingen kör Heroes (alternativt skapar ett nytt intro av samma stuk) eller något liknande till det som skapades till säsongen 09/10. Det senare alternativet borde vara ett bra sätt att både visa upp sina sponsorer (cashen rullar in) och att grabbarna gör något kul tillsammans (team-building).
Heroes blir perfekt till ett slutspel. Innan dess kan det vara lite vanlig pumpmusik bara.