Vad betyder ert forumsnick?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Vad betyder ert forumsnick?
Vilka jävla surmuppar till moderatorer det här forumet har. 

Jag tyckte det var roligt.-daniel- skrev:Vilka jävla surmuppar till moderatorer det här forumet har.

Avgå Jocke.
- -daniel-
Egentligen så skall det vara irrelevant om det är roligt eller inte, förstår inte hur poster helt godtyckligt kan modifieras och tas bort när de inte för fem öre bryter mot några regler. Men det har hänt förut och kommer hända igen.B.I.B.A skrev:Jag tyckte det var roligt.-daniel- skrev:Vilka jävla surmuppar till moderatorer det här forumet har.
Frågan är varför oseriösa och meningslösa inlägg ska vara kvar?
- -daniel-
Forumindex » Utanför isen » Rinkside BarCrashmash skrev:Frågan är varför oseriösa och meningslösa inlägg ska vara kvar?
Handlar det inte om att få skriva vad man vill? Skall DU komma och avgöra vad som kan vara intressant? Hur intressant är exempelvis den här tråden till att börja med?
Forumpoliser finns överallt men jag tror aldrig jag vart med om några som är så löjliga som ni här. Usch.
- DIF_Soldier
Ja, de har verkligen fått nåt slags storhetsvansinne. Men de kan ju stava iallafall...-daniel- skrev:Forumindex » Utanför isen » Rinkside BarCrashmash skrev:Frågan är varför oseriösa och meningslösa inlägg ska vara kvar?
Handlar det inte om att få skriva vad man vill? Skall DU komma och avgöra vad som kan vara intressant? Hur intressant är exempelvis den här tråden till att börja med?
Forumpoliser finns överallt men jag tror aldrig jag vart med om några som är så löjliga som ni här. Usch.
Däremot så står det ju i reglerna att inlägg som inte hör till ämnet är förbjudna tror jag. Lite tråkigt, men så är det.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Nåja, just det är ju jävligt svårt att sitta och bestämma. Blir bara patetiskt när det hela känns som en stor jävla censur. Hallå liksom, det här är DET DÄR INTERNÄTET där åtminstone jag har trott någon slags yttrandefrihet råder. Men icke på difhockey.se.DIF_Soldier skrev:Ja, de har verkligen fått nåt slags storhetsvansinne. Men de kan ju stava iallafall...-daniel- skrev:Forumindex » Utanför isen » Rinkside BarCrashmash skrev:Frågan är varför oseriösa och meningslösa inlägg ska vara kvar?
Däremot så står det ju i reglerna att inlägg som inte hör till ämnet är förbjudna tror jag. Lite tråkigt, men så är det.
Tycker det är trevligt att du ändå skriver i den helt, enligt dig, ointressanta tråden. Det är även trevligt att du fortsätter besöka ett forum där moderatorerna är bland de löjligaste du verkar stött på.
Det är alltid bra med kritik, är det fler som har det så kan Ni skriva PM till någon av oss så tar vi självklart upp det inom gruppen och försöker förbättra oss.
Det är alltid bra med kritik, är det fler som har det så kan Ni skriva PM till någon av oss så tar vi självklart upp det inom gruppen och försöker förbättra oss.
Initialer förnamn [ka], mellannamn [mi] och efternamn [nor] som av en händelse bildar kamin(or). 

- -daniel-
Min poäng tycks helt gå förbi dig. "ointressanta trådar", liksom "ointressanta poster" är en väldigt konstig formulering. Skall du sitta och bestämma vad som ter sig intressant och censurera när det passar ditt tycke? Jag förstår inte tänket bakom det resonemanget om jag skall vara ärlig. Kan till viss mån förstå att poster rensas / flyttas / ändras i en specifik tråd som har med ett specifikt ämne att göra under de lite mer seriösa forumdelarna (dvs Matcher, Djurgården Hockey), även fast jag inte ser med lika blida ögon på att det ibland censureras hej vilt för att man sågar någon spelare / ledare längs fotknölarna. Vad jag däremot inte alls förstår är hur du kan gå in och ta bort poster på den här forumdelen som du själv, helt godtyckligt, anser vara "onödiga".Crashmash skrev:Tycker det är trevligt att du ändå skriver i den helt, enligt dig, ointressanta tråden. Det är även trevligt att du fortsätter besöka ett forum där moderatorerna är bland de löjligaste du verkar stött på.
- reservjesus
Trodde jag var jesus men tydligen fanns han redan, därav reservjesus.
clowns to the left of me, jokers to the right
- DIF_Soldier
Historiker är oeniga på den punkten - man vet inte riktigt säkert. Men förmodligen.reservjesus skrev:Trodde jag var jesus men tydligen fanns han redan, därav reservjesus.
Säg den glädje som varar
- Daniel942
Here we go again...DIF_Soldier skrev:Historiker är oeniga på den punkten - man vet inte riktigt säkert. Men förmodligen.reservjesus skrev:Trodde jag var jesus men tydligen fanns han redan, därav reservjesus.
DIF!
- DIF_Soldier
Min poäng var att han får lov att kalla sig originaljesus tills motsatsen bevisas.
Mitt nick var väl för att symbolisera att jag är DIF trogen som en soldat för sitt kompani. Never surrender, fight til' death och det där. Sedan gillar jag Eminems låt också.
Mitt nick var väl för att symbolisera att jag är DIF trogen som en soldat för sitt kompani. Never surrender, fight til' death och det där. Sedan gillar jag Eminems låt också.
Säg den glädje som varar
- reservjesus
Haha sant.DIF_Soldier skrev:Historiker är oeniga på den punkten - man vet inte riktigt säkert. Men förmodligen.reservjesus skrev:Trodde jag var jesus men tydligen fanns han redan, därav reservjesus.
clowns to the left of me, jokers to the right