sensei skrev:Den här matchen ska jag gå på och bara njuta, inte bry mig så mycket. Bara titta, skratta, äta popcorn och ha kul. Skönt med en sån match efter år fyllt med ångest!
Härligt, samma här!
Efter matchen börjar uppladdningen inför viktigare uppgifter i form av det stundande slutspelet.
Ni har så rätt men visst hade det varit härligt att sitta där med en bägare popcorn och se en femetta? Det är njutning på hög nivå
Att nå fjärdeplatsen är inte omöjligt, chansen finns och jag hoppas att grabbarna på isen gör sitt för att försöka nå den. Ikväll blir det kämpatakter och skit av aldrig tidigare skådat slag! Elleeeeeer?
JohanPez skrev:Jag fick biljetter i samband med munktröjskampanjen till denna match.
Nu har flickvännen smittat ner mig totalt (precis som inför JK:s dag!) så om de inte kollar leg på den som hämtar ut biljetterna utan endast själva presentkortet och/eller bekräftelsen på email så är någon biljettlös välkommen att
hämta dessa om jag nu inte blir bättre till ikväll.
Detta lär jag veta runt 15-16:00 så skriv här om intresse finns isåfall..
Okej, om någon vill ha två biljetter på aktiv sittplats till ikväll i mitt namn är ni välkomna att
komma och hämta presentkortet i centrala Handen (pendeltåg mot Västerhaninge, 25min från centralen och sedan är det ca 5min att gå hem till mig)
Börjar bli trött på alla ändringar i formationerna, tyckte de som va mot lhc va riktigt bra, de e ju bättre o låta dem spela ihop sig nu 3 matcher innan slutspelet..
Elajtaren skrev:Börjar bli trött på alla ändringar i formationerna, tyckte de som va mot lhc va riktigt bra, de e ju bättre o låta dem spela ihop sig nu 3 matcher innan slutspelet..
Det är ju exakt samma formationer?
Okej, Widing är ju avstängd så Cehlin tar hans plats och Kempe går in på Sillens plats i fjärde, men det känns rätt oundviktligt.
Nu blir jag nästan förbannad. Vad gör Lassen i vår trupp, och i synnerhet i vårt första backpar. Det är ta mig tusan bättre att låta Kronwall spela ensam, alternativ att låta Montén snöra på sig grickorna och gå in som 7e back.
kotten skrev:Nu blir jag nästan förbannad. Vad gör Lassen i vår trupp, och i synnerhet i vårt första backpar. Det är ta mig tusan bättre att låta Kronwall spela ensam, alternativ att låta Montén snöra på sig grickorna och gå in som 7e back.
Suck...
Jag vet inte, tyckte Lassen skötte sig helt okej sist mot Linköping.
kotten skrev:Nu blir jag nästan förbannad. Vad gör Lassen i vår trupp, och i synnerhet i vårt första backpar. Det är ta mig tusan bättre att låta Kronwall spela ensam, alternativ att låta Montén snöra på sig grickorna och gå in som 7e back.
Suck...
Tycker faktiskt Lassen gjorde det okej sist. Även om han varit kass resten av säsongen så låt honom lira nu när han är på topp.