Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
11-0 till SAIK.
Vi gör en bra match.
Vi gör en bra match.
Men, vi kommer ut med lite för lite fart på benen och har lite oflyt de första 60 minuterna.NorpaN skrev:11-0 till SAIK.
Vi gör en bra match.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tror vi har kommit i gamla banor igen, spelar pissdåligt första och andra perioden för att sedan briljera i tredje och försöka hämta upp ett 4-0 underläge.
Säger 4-3.
Säger 4-3.
[ironi]
Till och med spelarna har fått nog nu och tänker att det kanske är bäst att ta poäng så att vi åtminstone kommer till slutspel.
Vi gör en repris på den senaste matchen vi lirade där uppe, en tajt match men det är vi som drar längsta strået.
[/ironi]
6-2 till sajk.
Till och med spelarna har fått nog nu och tänker att det kanske är bäst att ta poäng så att vi åtminstone kommer till slutspel.
Vi gör en repris på den senaste matchen vi lirade där uppe, en tajt match men det är vi som drar längsta strået.
[/ironi]
6-2 till sajk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tror på detta...
Första perioden
0-1, Widing (Krüger, Boumedienne)
Andra perioden
0-2 Kronwall (Nilson, Ottosson)
Tredje perioden
1-2 Rundblad
2-2 Warg
Sudden
3-2 Lindström
Första perioden
Andra perioden
Tredje perioden
1-2 Rundblad
2-2 Warg
Sudden
3-2 Lindström
Expert.
Widing köper jag men Kronwall kommer inte näta. Han somnar på blå.SirDIFalot skrev:Tror på detta...
Första perioden
Andra perioden
Tredje perioden
1-2 Rundblad
2-2 Warg
Sudden
3-2 Lindström
- SirDIFalot
Han har gjort alla sina mål på bortaplan i år, alla närskott också konstigt nog.Magnutz skrev:Widing köper jag men Kronwall kommer inte näta. Han somnar på blå.SirDIFalot skrev:Tror på detta...
Första perioden
Andra perioden
Tredje perioden
1-2 Rundblad
2-2 Warg
Sudden
3-2 Lindström
Expert.
Om han orkar dra ner på djupet i några anfall så kan det ju bli något, men han ser bra jävla sliten ut. Hoppas att han hittar formen snart!SirDIFalot skrev:Han har gjort alla sina mål på bortaplan i år, alla närskott också konstigt nog.Magnutz skrev:Widing köper jag men Kronwall kommer inte näta. Han somnar på blå.SirDIFalot skrev:Tror på detta...
Första perioden
Andra perioden
Tredje perioden
1-2 Rundblad
2-2 Warg
Sudden
3-2 Lindström
Stefan Owuya? Har Hardy Nilson lyckats med att pressa ihop våra målvakter till en enda eller?-daniel- skrev:Här blir det dyngstryk, 6-0 och alla mål tabbar av en fladdrande Stefan Owuya.

Ja, det är den fusionen han skissat på i sitt Blockhela säsongen...Rufus skrev:Stefan Owuya? Har Hardy Nilson lyckats med att pressa ihop våra målvakter till en enda eller?-daniel- skrev:Här blir det dyngstryk, 6-0 och alla mål tabbar av en fladdrande Stefan Owuya.
Jag tror vi tar med oss minst en poäng. Det har vi iaf gjort under alla andra möten denna säsongen!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Osäkert vilka av dessa två nollor som får det hedervärda uppdraget att försöka hålla nere siffrorna i lördagens match, därför denna mix av namn.Rufus skrev:Stefan Owuya? Har Hardy Nilson lyckats med att pressa ihop våra målvakter till en enda eller?-daniel- skrev:Här blir det dyngstryk, 6-0 och alla mål tabbar av en fladdrande Stefan Owuya.
Personligen tror jag Mark Ridderwall får stå. Lassen nätar 3 gånger. I egen kass från blå linjen på pass av Mackan.
-"Ja, jo det vart lite fel där och det är för dåligt. Men jag är ju trots allt ganska nöjd med att ha gjort mål...ja menar....jaaaaa. Jag är ju dansk. I mitt hemland har vi fått lära oss att alla mål är bra mål."
00:29 0-1 Lassie
04:32 0-2 Lassie
41:24 1-2 Lassie (självmål)
57:52 2-2 Lassie (självmål)
59:59 3-2 Lassie (självmål)
04:32 0-2 Lassie
41:24 1-2 Lassie (självmål)
57:52 2-2 Lassie (självmål)
59:59 3-2 Lassie (självmål)
Tror att det står 3-1 till SAIK efter 10 min in i tredje. Då gör Hardy det mest oväntade och tar ut båda backarna och ersätter dem med reservmålvakten. Med både Ridderwall och Owuya i mål samt tre forwards vänder vi matchen och vinner med 4-3.
Hahah trötta jävlar här inne. Ni som inte är roliga bör skriva seriöst istället lho är en av få som kan hålla upp humorn.
Kan honken lira? Börjar fan sakna honom. Helt otroligt.
Hoppas på mark i kassen. En supernolla enligt några här. Tror att han kommer göra en bra match.
Hoppas att vi håller tätt första tio.
Målskyttar idag blir mackan och Kempe.
Dom patetiska fans som har åkt upp orkar inte ens komma upp i den kassa nivå som är på hovet.
Kan honken lira? Börjar fan sakna honom. Helt otroligt.
Hoppas på mark i kassen. En supernolla enligt några här. Tror att han kommer göra en bra match.
Hoppas att vi håller tätt första tio.
Målskyttar idag blir mackan och Kempe.
Dom patetiska fans som har åkt upp orkar inte ens komma upp i den kassa nivå som är på hovet.
Född till sportchef.