Det är du!Magnutz skrev:vem?Snazzi skrev:Gratulerar professorn.
Ja må han leva..
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Ja må han leva..
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
hahaha... *tar av sig läsglasögonen och harklar sig* är det för att jag har så många teorier som jag får titeln "professorn"? Eller för att alla mina inlägg är välbalanserade och väl styrkta av flertalet solida källor (som wikipedia och annat)?Snazzi skrev:Det är du!Magnutz skrev:vem?Snazzi skrev:Gratulerar professorn.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz:
Varje gång jag ser nicket "Magnutz" så får jag alltid "en bild" av att du ser ut som Felix Herngren
Fast om jag faktiskt träffar dig på riktigt någon gång så kan jag ju se hur du ser ut och sen berätta om min bild jag hade var rätt, precis som lefflan alltid gör.
Varje gång jag ser nicket "Magnutz" så får jag alltid "en bild" av att du ser ut som Felix Herngren

Fast om jag faktiskt träffar dig på riktigt någon gång så kan jag ju se hur du ser ut och sen berätta om min bild jag hade var rätt, precis som lefflan alltid gör.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Idag gratulerar vi Kotten, Tessan och JonaZ. Imorgon hoppas jag att alla gratulerar Mäklaren. Man börjar bli gammal...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Gillar din nya signatur Mäklaren. Kul att man kan inspirera
.
Grattis i förskott, hoppas att du får en vinst i försenad present på torsdag.

Född till sportchef.
Tack, Android. Hehe, ja eftersom du förmodligen är forumets bästa skribent så hämtar jag givetvis inspiration från dig.android skrev:Gillar din nya signatur Mäklaren. Kul att man kan inspirera.

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Haha.. nja. Lång är jag men inte smal. 103 pannor på 190cm.lilleman skrev:Magnutz:

Eftersom jag fyller år idag så hade jag chansen att få en fin present i förskott och i efterskott av DIF. Men igår vet vi ju hur det gick 

Jag säger som kineserna: Glattis Glattis!easer90 skrev:Eftersom jag fyller år idag så hade jag chansen att få en fin present i förskott och i efterskott av DIF. Men igår vet vi ju hur det gick
- DIF_Soldier
AHH RASISM! HÄMTA NÄRMSTA MORALPANIKSKÄRRING I ÖVRE MEDELÅLDERN SÅ ATT VI KAN ARKEBUSERA DIG! RING TEVE!Magnutz skrev:Jag säger som kineserna: Glattis Glattis!easer90 skrev:Eftersom jag fyller år idag så hade jag chansen att få en fin present i förskott och i efterskott av DIF. Men igår vet vi ju hur det gick
Säg den glädje som varar
LASISM!!DIF_Soldier skrev:AHH RASISM! HÄMTA NÄRMSTA MORALPANIKSKÄRRING I ÖVRE MEDELÅLDERN SÅ ATT VI KAN ARKEBUSERA DIG! RING TEVE!Magnutz skrev:Jag säger som kineserna: Glattis Glattis!easer90 skrev:Eftersom jag fyller år idag så hade jag chansen att få en fin present i förskott och i efterskott av DIF. Men igår vet vi ju hur det gick

- DIF_Soldier
Negerboll.
OnT: Grattis Bjurre, 20 bast. Har sagt det förut och säger det igen - detta är sista födelsedagen som blir kul. Uppkommande år medför inga privilegier utan bara en massa ångest. Börja räkna fallande hårstrån.
Ett steg närmre Döden. SkÅL.
OnT: Grattis Bjurre, 20 bast. Har sagt det förut och säger det igen - detta är sista födelsedagen som blir kul. Uppkommande år medför inga privilegier utan bara en massa ångest. Börja räkna fallande hårstrån.
Ett steg närmre Döden. SkÅL.
Säg den glädje som varar
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
+1lilleman skrev:NICHLAS FALK! GRATTIS!
40 bast.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Frasse skrev:+1lilleman skrev:NICHLAS FALK! GRATTIS!
40 bast.
+1