Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
Ska vi ringa polisen så dom är i beredskap utifall någon misshandel inträffar?
Jag hoppas Greiss får en chans, hans slarv är värre än vad Riddarn och Owuya kan åstadkomma tillsammans så jag hoppas på Greiss i mål och att vi producerar som aldrig förr. Samt att Hannula spelar!
Jag hoppas Greiss får en chans, hans slarv är värre än vad Riddarn och Owuya kan åstadkomma tillsammans så jag hoppas på Greiss i mål och att vi producerar som aldrig förr. Samt att Hannula spelar!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag väntade bara på en kommentar om honom, bra där Enbom! Svedberg har betett sig som ett svin ett par ggr (Ekman, Cehlin osv) och det är inte okej!Enbom skrev:Jag vill att Svedberg får ett helvete... om han nu ens får sitta i båset.
Vad det gäller matchen så blir det en komfortabel seger med....3-2?

Senast redigerad av SkönaDjurgårn den 2011-01-21 18:56:00, redigerad totalt 1 gånger.
- SkönaDjurgårn
Mäklarn, schysst bild! Och bra att Widing hittat sina glasögon... 

Polisanmälan är självfallet rättfärdigat.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Jag tycker att Svedberg ska påminnas om vilken jävla fitta han är imorgon.
* Sätter upp stöten i ansiktet på en framrusande Cehlin/Brodin(Vem var det?) varpå Cehlin/Brodin smäller till Svedberg så att denne ligger sig "livlös" på isen i 1 minut, gråtandes som ett barn.
* Mordhotar Cehlin under avtackningen efter matchen och skapar ett stort tjafs.
* Håller fast Nisses klubba från båset, orsak till yxhugget, varefter media startade en häxjakt mot Nisse. (Stressen Nisse måste känt efteråt kan möjligtvis även ha varit en orsak till hans stroke)
* Båsdörrsöppningen mot Modo. Vad i helvete tänker idioten med? www.youtube.com/watch?v=Y7u26iYpO5k
Den andra saken jag tycker är att DIF ska vinna.
* Sätter upp stöten i ansiktet på en framrusande Cehlin/Brodin(Vem var det?) varpå Cehlin/Brodin smäller till Svedberg så att denne ligger sig "livlös" på isen i 1 minut, gråtandes som ett barn.
* Håller fast Nisses klubba från båset, orsak till yxhugget, varefter media startade en häxjakt mot Nisse. (Stressen Nisse måste känt efteråt kan möjligtvis även ha varit en orsak till hans stroke)
* Båsdörrsöppningen mot Modo. Vad i helvete tänker idioten med? www.youtube.com/watch?v=Y7u26iYpO5k
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Den där dörröppningen har jag inte sett förut men den var ju minst sagt ovacker. Jävla idiot!Snazzi skrev:Jag tycker att Svedberg ska påminnas om vilken jävla fitta han är imorgon.
* Båsdörrsöppningen mot Modo. Vad i helvete tänker idioten med?
Svedberg är ett riksjon och ett fullfjädrat psykfall. Står han ska han köras över!
Edit: Båsfinessen han kör mot Modo borde polisanmälas.
Edit: Båsfinessen han kör mot Modo borde polisanmälas.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-21 20:20:50, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Svedberg bör hånas, häcklas och köras över. Mitman får gärna plocka honom redan i sitt första byte. Hatar det där vidriga ADHD-barnet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fyfan vilken äcklig liten... Cehlin och Nisse grejen okej, men den där båssituationen? Usch. Spottar på det där särbarnet.
Kan vara fullständigt galet ute här, men blev inte Svedberg utlånad? Eller var det bara ett rykte som jag läste. Nåväl räcker väl att han står i båset så får han nog höra att han lever.
Vore jävligt skönt att plocka minst 2 pinnar i denna match så BIF förankras nere i botten och vi kan titta mera uppåt eller åtminstone inte oroa oss över att bli indragen i streckstriderna.
Vore också kul att få se Hannula i några byten.
Vore jävligt skönt att plocka minst 2 pinnar i denna match så BIF förankras nere i botten och vi kan titta mera uppåt eller åtminstone inte oroa oss över att bli indragen i streckstriderna.
Vore också kul att få se Hannula i några byten.
Han var back-up åt Greiss i förra matchen, Greiss höll nollan och lär få fortsatt förtroende. Svedberg har tydligen lirat juniorhockey i Djurgårn också. Se på fan.
Synd att han har förstört sina chanser att lira här igen genom att vara så jävla dum.
Synd att han har förstört sina chanser att lira här igen genom att vara så jävla dum.
Svedberg har stått, och hållit nollan, de två senaste matcherna.Enbom skrev:Han var back-up åt Greiss i förra matchen, Greiss höll nollan och lär få fortsatt förtroende. Svedberg har tydligen lirat juniorhockey i Djurgårn också. Se på fan.
Har inte haft någon koll på vad Svedberg gjort förut. Var det avsiktligt han öppnade dörren för att skada spelaren bör han "hånas, häcklas och köras över". Men man skulle ju kunna se det som att han öppnar dörren för att spelaren inte ska åka in med huvudet i sargen och då blir det ju en god gärning. Att tacklas en bit ifrån sargen och få huvudet rakt in i sargen är ju inte direkt någon höjdare... Nylander bröt ju nacken (dock var det tackling framifrån).Mäklaren skrev:Svedberg bör hånas, häcklas och köras över. Mitman får gärna plocka honom redan i sitt första byte. Hatar det där vidriga ADHD-barnet.
Det är väl ingen höjdare heller att flyga in i en vass skarv? Svedberg är en idiot och han SKALL hånas så han springer hem till mamma och polisanmäler oss. Jag vill se åtminstone 2 överkörningar på honom och en jäkla massa irriterande framför kassen.tomten skrev:Har inte haft någon koll på vad Svedberg gjort förut. Var det avsiktligt han öppnade dörren för att skada spelaren bör han "hånas, häcklas och köras över". Men man skulle ju kunna se det som att han öppnar dörren för att spelaren inte ska åka in med huvudet i sargen och då blir det ju en god gärning. Att tacklas en bit ifrån sargen och få huvudet rakt in i sargen är ju inte direkt någon höjdare... Nylander bröt ju nacken (dock var det tackling framifrån).Mäklaren skrev:Svedberg bör hånas, häcklas och köras över. Mitman får gärna plocka honom redan i sitt första byte. Hatar det där vidriga ADHD-barnet.
Krossa Brynäs!
Troll!
Svedberg ska få höra att han är ett svin som ingen gillar!
Svedberg ska få höra att han är ett svin som ingen gillar!