Naturligtvis glömde dettaDIF_Soldier skrev:Att tala om vilken plattform det gäller är nog att föredra.

Naturligtvis glömde dettaDIF_Soldier skrev:Att tala om vilken plattform det gäller är nog att föredra.
Millwall skrev:Ut och skaffa tjejer grabbar.
Man kan ha mycket roligare tillsammans med dom än med ett TV-spel.
Fucking A! Dock betydligt enklare att sätta på!Lee Harvey Oswald skrev:Millwall skrev:Ut och skaffa tjejer grabbar.
Mmh, men klart besvärligare att "stänga av"
DIF_Soldier skrev:Fucking A! Dock betydligt enklare att sätta på!Lee Harvey Oswald skrev:Millwall skrev:Ut och skaffa tjejer grabbar.
Hey, det är fredag!
Xboxen duger väl för dig soldaten?DIF_Soldier skrev:Fucking A! Dock betydligt enklare att sätta på!Lee Harvey Oswald skrev:Millwall skrev:Ut och skaffa tjejer grabbar.
Hey, det är fredag!
Jag kör PS3. Microsoft kan dra åt helvete.Daniel942 skrev:Xboxen duger väl för dig soldaten?DIF_Soldier skrev:Fucking A! Dock betydligt enklare att sätta på!Lee Harvey Oswald skrev:
Hey, det är fredag!
Exakt, och vem missar egentligen öppet mål, förutom "stolpskott" och Pär Bäcker?Lee Harvey Oswald skrev: Ah, jag lämnade lite öppet mål där
Keep up the good work!vidde skrev:om dom lämnar matchen räknas det att du vann matchen så är det bara.
nej jag bara hittade han i free agentspulverapa skrev:Vad pratar du om? Ultimate Team eller?
I vilket spelläge?vidde skrev:nej jag bara hittade han i free agentspulverapa skrev:Vad pratar du om? Ultimate Team eller?
hittade inte han i ett spelläge -.- hittade bara han i free agents när jag inte körde något spellägepulverapa skrev:I vilket spelläge?vidde skrev:nej jag bara hittade han i free agentspulverapa skrev:Vad pratar du om? Ultimate Team eller?
Dags och ta och lugna ned sig lite. Finns inge som helst anledning att koka över för att man får en motfråga på en fråga som i sig kanske inte är den viktigaste i vårt samhälle.vidde skrev:så jävla meninglöst att kommentera tråden bara för att starta bråk moget...
och så vet jag att ni inte kan heller då kan ni ge er fan i ens att skriva något
jag vill få fram något vettigt svar och det enda ni gör är att starta bråk