Ishallar

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Ishallar

Inlägg av -daniel- »

:lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Ishallar

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

DIF_Soldier skrev:
Mäklaren skrev:
Daniel942 skrev:Hm, då har vi exakt samma sug!

Skulle vara lite småkul att köra forumhockey någon gång ;) Lite som 11433 hockeyn.
Haha, vilken sjukt bra idé!
Lilleman sitter i sekretariatet och är även någon slags domare. janne08 åker runt och slashar Kall-El över vaderna tills det rinner över och man tar ut sina aggressioner och slår ut tänderna på varandra i en blodig fight - Lilleman tycker att alla ska vara vänner och ger båda 2 minuter (inte för lite, inte för mycket).

LHO deppar och får ångest redan efter en minut tillsammans med Knirre eftersom Mäklaren gjort 1-0 på rent jävla våld i bytet efter att stolpskott prickat just stolpen trots öppen bur. BOMBOM BOUCHARD försöker muntra upp.

Alla spelar småfult mot alskar_dif som kör sitt eget race trots oschystheterna
Jockmaniac sågar allas insatser så att sthlm_dif börjar grina.

På grund av underläge hävdar Kall-El bestämt att hans eget lag saknar centrar och kvicka backar och har således ett för obalanserat lag. När så skutan vänder och hans lag tar ledningen lämnar han plötsligt matchen och sätter sig i omklädningsrummet på obestämd tid.

Ritterwand scoutar junisskribenterna.

Therocket vägrar spela för att det finns för få tjecker i laget.
Blå Helgonet undrar var hockeymorsorna är men finner uppskattning i att vagga in Edin i någon slags psykos med retoriska färdigheter från helvetet.

Matchen störs av att Millwall, som står och hojtar ensam på A18 slänger ned en bengal på isen.
Han får medhåll av Caveman som muckar med ordningsvakterna.

Avslutningsvis - Frasse nästlar sig in i ledningen och textar Järlan om att en viss Soldat tydligen är jävligt bra på precis allt och förmodligen skulle kunna slå Linkans poängrekorrd på mindre än 4 säsonger.

Givetvis laddar SirDIFalot ned det filmade materialet från en privat tracker och klipper ihop en video av det hela.
Fy fan va bra. Roligaste jag läst på forumet på lång tid. :lol:

Men ni får passa er. En annan har gamla tv-pucksmeriter som kan dammas av. Jag fick aldrig vinna så därför har jag kvar ett oprövat trumfkort, tv-puckshögen. Alla på Lilleman!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skriv svar