Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/10 2010
Jag tycker att ni båda är på tok för hårda mot Printz.
Visst, han har inte varit bra men senast mot Luleå så smällde han ju på ordentligt och spelade fysiskt, precis det han ska göra. Sedan stressade Luleå (precis som aik) väldigt högt upp och David fick slå alla uppspel utan någon vidare hjälp av lagkamraterna, och då blev det pannakaka., precis som det brukar när David blir tvungen att ha mycket puck.
Printz ska spela brevid antingen Boumedienne eller Holmqvist, två offensiva spelskickla backar, så får David rensa upp där bak.
Visst, han har inte varit bra men senast mot Luleå så smällde han ju på ordentligt och spelade fysiskt, precis det han ska göra. Sedan stressade Luleå (precis som aik) väldigt högt upp och David fick slå alla uppspel utan någon vidare hjälp av lagkamraterna, och då blev det pannakaka., precis som det brukar när David blir tvungen att ha mycket puck.
Printz ska spela brevid antingen Boumedienne eller Holmqvist, två offensiva spelskickla backar, så får David rensa upp där bak.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Känner på mig att det vänder i denna match, jag har fortfarande inte tappat tron för Riddan, dock så hoppas jag på att Wesslau springer ut på isen varje gång
Printz ska vara i extra, han måste allvarligt börja lära sig passa rakt ! Första femman hade Hardy satt ihop bra tycker jag, tre veteraner som inledde matchen. Grymt nöjd
Fyll Hovet nu på Tisdag så sjunger vi ut Timrå ''klacken'' och stöttar killarna på isen

Printz ska vara i extra, han måste allvarligt börja lära sig passa rakt ! Första femman hade Hardy satt ihop bra tycker jag, tre veteraner som inledde matchen. Grymt nöjd

Fyll Hovet nu på Tisdag så sjunger vi ut Timrå ''klacken'' och stöttar killarna på isen
Äntligen kommer vi använda röda tröjor!!
"Nu auktionerar vi ut den röda matchtröja som Jimmie Ölvestad kommer att använda i matchen mot Timrå den 5 oktober 2010."
"Nu auktionerar vi ut den röda matchtröja som Jimmie Ölvestad kommer att använda i matchen mot Timrå den 5 oktober 2010."
Det är mycket möjligt att jag gått ut hårt mot David. Hans uppgift har egentligen alltid varit att städa upp bakåt men jag tycker ändå att han har varit klart bättre offensivt än vad han är just nu. Frågan är om jag nånsin sett en så oinspirerad Printz.Edin skrev:Jag tycker att ni båda är på tok för hårda mot Printz.
I mitt tycke borde vi låta Lassen försöka sig på det som Printz ska göra och utvärdera därifrån. Ge Lassen chansen nu när han är tillbaka och Printz inte inlett som en prins.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
GILLA!AnteK skrev:Äntligen kommer vi använda röda tröjor!!

DIF!
Kollar på Hv-timrå nu och timrå har ju ett grymt tryck å snabb skridskoåkning.
-
Säger bara en sak:AnteK skrev:Äntligen kommer vi använda röda tröjor!!
SM GULD SM GULD SM GUULD
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac skrev:Säger bara en sak:AnteK skrev:Äntligen kommer vi använda röda tröjor!!
SM GULD SM GULD SM GUULD

Ja nu jävlar gäller det, tror inte att grapparna kan bli mer taggade än såhär!
ja ni... höjer sig inte Djurgården till denna match och timrå spelar som dom gör nu mot hv då blir vi sänkta!
Antti Halonen i Timrå är förmodligen avstängd eftersom att han tyckte att det var en bra idé att dra iväg en armbågstackling rakt i ansiktet på en HV-spelare med tre minuter kvar av den matchen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lee Harvey Oswald
Exakt, TIK manövrerar enkelt ut HV....i Jönköping!lefflan skrev:ja ni... höjer sig inte Djurgården till denna match och timrå spelar som dom gör nu mot hv då blir vi sänkta!
Hur många lag gör det egentligen?
Vi får hoppas att TIK tar lite för lätt på denna uppgift.
Man är ju i toppen i tabellen & möter seriens just nu klart sämsta lag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fruktansvärt imponerade av Timrå. Spelar dom sådär på tisdag får vi det tufft, med eller utan röda tröjor ;/
Sen var Pitkämäki ett monster i målet. Fick nästan lite Wesslauvibbar från slutspelet förra året.
Sen var Pitkämäki ett monster i målet. Fick nästan lite Wesslauvibbar från slutspelet förra året.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Timrå var mycket imponerande, fast nu var det ju så att HV inte hade sin bästa dag heller...
På Tisdag blir det slakt med dom röda tröjorna!
ÄNTLIGEN!!!
På Tisdag blir det slakt med dom röda tröjorna!

- BlueBrigade
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Dags för oss på läktaren att ge laget ett bättre stöd än i senaste matchen. Vi kommer att gör vårt på sittplats och klacken hoppas jag gör sitt. Nu vänder vi på det här ihop!!!
- -daniel-
Ja, TIK gjorde en riktigt imponerande bortamatch mot HV. Kommer bli en oerhört tuff match, speciellt sett till vårt usla självförtroende. Gäller att åka skridskor till max och ge allt så tror jag det kan gå vägen.