Ja.Mash skrev:Nu låter jag mig själv låta idiotisk kanske men, efter att ha läst inläggen samt nyheten så har jag inte hajjat ännu. Jag börjar fundera när det står i nyheten ''Observera att erbjudandet bara gäller säsongare på sittplats!'' gäller erbjudandet aktivsittplats?
Biljettråden - Bortamatcher!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden - Bortamatcher!
DIF!
TackDaniel942 skrev:Ja.Mash skrev:Nu låter jag mig själv låta idiotisk kanske men, efter att ha läst inläggen samt nyheten så har jag inte hajjat ännu. Jag börjar fundera när det står i nyheten ''Observera att erbjudandet bara gäller säsongare på sittplats!'' gäller erbjudandet aktivsittplats?

Såg nu att sista anmälningsdagen är idag, har nyheten legat ute länge? Eller är det fel skrivet?

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Har legat ute ett tag jaMash skrev:TackDaniel942 skrev:Ja.Mash skrev:Nu låter jag mig själv låta idiotisk kanske men, efter att ha läst inläggen samt nyheten så har jag inte hajjat ännu. Jag börjar fundera när det står i nyheten ''Observera att erbjudandet bara gäller säsongare på sittplats!'' gäller erbjudandet aktivsittplats?
Såg nu att sista anmälningsdagen är idag, har nyheten legat ute länge? Eller är det fel skrivet?

DIF!
och det är fel skrivet...hehe. "Sista bokningsdag är tisdagen den 18:e oktober." Menar de måndag den 18:e eller tisdag den 19:e?Daniel942 skrev:Har legat ute ett tag jaMash skrev: Såg nu att sista anmälningsdagen är idag, har nyheten legat ute länge? Eller är det fel skrivet?

Blev det av någon resa upp till Timrå? Har själv bokat 4 plåat på sektion J.
Hoppas det är många Djurgårdare som kommer sitta där och sjunga.
Hoppas det är många Djurgårdare som kommer sitta där och sjunga.
Ja blev det någon resa
Jag och två kompisar har också skaffat på sektion J.

Av ren nyfikenhet ringde jag DIF hockey och frågade om det blev någon resa upp till Timrå. Fick svar att hon inte visste något om det och skulle man få något svar skulle man kontakta personen som skrivit det på hemsidan. Men lätt att få tag på den personen, då det inte finns någon kontaktperson för inlägget. Aja, bara hoppas det blev av någon resa, så man slipper bli själv på Sektion J.
Ingen som vet ifall det blev någon resa till Timrå?
En av dom hemligaste resorna på längeDIFRobbex skrev:Ingen som vet ifall det blev någon resa till Timrå?

Borde kommit upp något på hemsidan på nyheter.
Jag undrar också om det blev någonting men det verkar ju inte som det då denna tråd är helt död.
Verkar lurt detta, ingen som bokat denna resa eller?Tibbe skrev:En av dom hemligaste resorna på längeDIFRobbex skrev:Ingen som vet ifall det blev någon resa till Timrå?Infon om denna resa har ju varit näst intill obefintlig.
Borde kommit upp något på hemsidan på nyheter.
Jag undrar också om det blev någonting men det verkar ju inte som det då denna tråd är helt död.
Resan blir av! Finns ca 20 platser kvar om någon vill haka på .
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Skönt ock höra. Hur många är det som är uppskrivna hittills?Oulf skrev:Resan blir av! Finns ca 20 platser kvar om någon vill haka på .
DIFRobbex skrev:Skönt ock höra. Hur många är det som är uppskrivna hittills?Oulf skrev:Resan blir av! Finns ca 20 platser kvar om någon vill haka på .
Runt 40 stycken. Hoppas på fler
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Sektion J som gäller i Timrå? Jag och några till åker privat!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Sektion J för er som vill sitta/stå med Aktiv sittplats