Muppen Anrell i farten...
- grandstoff
Lasse Anrell är en svagsint man med ett sjukt behov av att hävda sig, vilket gärna yttrar sig i utstuderade syrligheter och ogrundad penalism. Han är ett mobbat barn i en komplexfylld vuxen kropp.
Varför är han alltid så grinig? Törs man gissa på grus i blöjan som liten? Cement i sandlådan eller uppförsbacke till dagis?
Men, han väcker åsikter och många ser säkert det han skriver som sant. Hans journalistik bygger på att plocka fragment ur dess kontext och lägga all fokus på att detta faktiskt är sanningen. Mitt råd till honom är att gå med i F.I, satsa helhjärtat på sina pelargoner och lämna journalistiken till de få som faktiskt fortfarande ser en innebörd, och heder, i det ordet.
Varför är han alltid så grinig? Törs man gissa på grus i blöjan som liten? Cement i sandlådan eller uppförsbacke till dagis?
Men, han väcker åsikter och många ser säkert det han skriver som sant. Hans journalistik bygger på att plocka fragment ur dess kontext och lägga all fokus på att detta faktiskt är sanningen. Mitt råd till honom är att gå med i F.I, satsa helhjärtat på sina pelargoner och lämna journalistiken till de få som faktiskt fortfarande ser en innebörd, och heder, i det ordet.
word!grandstoff skrev:Lasse Anrell är en svagsint man med ett sjukt behov av att hävda sig, vilket gärna yttrar sig i utstuderade syrligheter och ogrundad penalism. Han är ett mobbat barn i en komplexfylld vuxen kropp.
jag tycker att det är skitkomiskt med supportrar som en sekunden säger att man inte bryr sig om va Anrell skriver för att andra sekunden klanka ner på vad han skrivit.
Ett lag som börjar så dåligt som DIF får finna sig att bli jagade av sportkrönikörerna.
Om ni inte har fattat är deras jobb just att reta upp sådana personer som er, vilket han lyckas fantastiskt bra med.
Hans jobb är inte att skriva snälla saker om DIF eller nåt annat lag utan att hitta sånt som folk kan reagera på.
Jag tycker inte på nåt sätt att Anrell har rätt i vad han skriver, men det är ni som är patetiska som varken förstår eller tål hans jobb, (även om det är ett skitjobb)
Ett lag som börjar så dåligt som DIF får finna sig att bli jagade av sportkrönikörerna.
Om ni inte har fattat är deras jobb just att reta upp sådana personer som er, vilket han lyckas fantastiskt bra med.
Hans jobb är inte att skriva snälla saker om DIF eller nåt annat lag utan att hitta sånt som folk kan reagera på.
Jag tycker inte på nåt sätt att Anrell har rätt i vad han skriver, men det är ni som är patetiska som varken förstår eller tål hans jobb, (även om det är ett skitjobb)
Sydor skrev:jag tycker att det är skitkomiskt med supportrar som en sekunden säger att man inte bryr sig om va Anrell skriver för att andra sekunden klanka ner på vad han skrivit.
Är man patetisk om man som supporter reagerar på att en massa smörja skrivs om favoritlaget..?Jag skulle vilja ställa följande spörsmål..:vilken typ av supporter är man om man INTE reagerar..Du tycker alltså att vi ska skita i att det år ut och år in skrivs en massa negativ dynga om vårt kära Djurgår`n, enbart sitta tysta och acceptera..?
113 WHB
anrell
jag verkligen hatar anrell..... varfor ska han jämnt och ständigt bara klanka ner på allt och alla för??? friidrotts EM i finland t.e.x där var det finnarnas fel att det regnade enligt herr anrell... nä hade jag fått chansen att träffa han hade han fått höra ett och annat...
- Strömberg=power
- Strömberg=power
Här har ni en artikel av all dynga han skrivit. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 21,00.html