Välkommen Nils Ekman!
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Re: Välkommen Nils Ekman!
Härligt med Nils tillbaka i världens vackraste tröja till hösten. Kändes som att man behövde detta för att få lite lugn tillbaka efter alla bortfall.
Du ska passa dig för Nisse är ganska given mot Heino-Lindberg den 28/9.
Du ska passa dig för Nisse är ganska given mot Heino-Lindberg den 28/9.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Härligt!! Ett tre årskontrakt hade jag inte vågat tro på, snyggt jobbat DIF! Välkommen tillbaka Nisse!
2014-04-07, vad hände?
Underbar start på en lördagskväll att gå in på forumet och läsa detta! Tre år, det hade jag aldrig trott. Underbart som sagt! 

Eftersom han knappast kommer få fler NHL-chanser har vi nu en riktig klasspelare i 3 säsonger framöver. Det känns ruskigt bra!
Efter flera bakslag för DIF den senaste tiden så var det riktigt skönt att höra detta.
Välkommen Nisse!
Välkommen Nisse!
Tre år? Det trodde jag aldrig! Välkommen hem Nisse!
Edit: Tråkigt att Markström drar till nästa säsong, hade gärna sett Nisse köra över honom...
Edit: Tråkigt att Markström drar till nästa säsong, hade gärna sett Nisse köra över honom...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Välkommen Nisse!
En klasslirare!
En klasslirare!
Välkommen tillbaka Ekman !
Underbar värvning !
(Frasse hade rätt)
Underbar värvning !
(Frasse hade rätt)
Jag kommer KNAPPT ihåg Nisse (då jag endast är 15 och har egentligen inte varit hockeyfanast sen -07). Dock kommer jag ihåg hur du lekte in straffen -04/-05. Mycket kul med ett tre-års kontrakt.
Jag känner även lite att om nu DIF har varit så här försiktiga att tillkännage detta med Nisse, så kanske vi redan har kommit en bit med andra backar och kanske till och med (önsketänkande) Linkan?
Vilket fall som helst, så är det otroligt att han skulle få ett kontrakt från DIF.
VÄLKOMMEN NISSE!
Jag känner även lite att om nu DIF har varit så här försiktiga att tillkännage detta med Nisse, så kanske vi redan har kommit en bit med andra backar och kanske till och med (önsketänkande) Linkan?
Vilket fall som helst, så är det otroligt att han skulle få ett kontrakt från DIF.
VÄLKOMMEN NISSE!
3 års kontrakt?! Grymt bra!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
0.40 - Snälla låt mig uppleva samma lir från er båda igen.
Säg den glädje som varar