Ja, men det är ju först nu som den börjar bli riktigt rolig. Efter varje gnhet förlust så skrattar man bara mer och mer åt den filmenSnazzi skrev:Ameeeen shiiiiiiiiiiit. Oooooooollllllllllddddddddd.sthlm_dif skrev:

Ja, men det är ju först nu som den börjar bli riktigt rolig. Efter varje gnhet förlust så skrattar man bara mer och mer åt den filmenSnazzi skrev:Ameeeen shiiiiiiiiiiit. Oooooooollllllllllddddddddd.sthlm_dif skrev:
Jo, jag vet. Men med tanke på att den varit uppe på alla DIF forum jag hänger på(inkl. detta) så har jag rätt att kalla den old vid det här laget. Även fast den är hysteriskt rolig just nu.sthlm_dif skrev:Ja, men det är ju först nu som den börjar bli riktigt rolig. Efter varje gnhet förlust så skrattar man bara mer och mer åt den filmenSnazzi skrev:Ameeeen shiiiiiiiiiiit. Oooooooollllllllllddddddddd.sthlm_dif skrev:
hahaha.....fan va kul. Mer sånt. Tycker Bojan är en riktig färgklick i den annars så dystra Allsvenskan. Inte rädd för att sticka ut hakan och reagerar som en barnunge vid motgång.sthlm_dif skrev:
Det är också 3p upp till en 3e plats. Ser du alltid bara den negativa sidan?Lee Harvey Oswald skrev:Förvisso ruskigt skoj att aik släpas i dyn....med ansiktet nedåt
Såg just att DIF bara är 3p från en finfin kvalplats, lite tidigt att ropa hej kanske...
Snazzi skrev:Det är också 3p upp till en 3e plats. Ser du alltid bara den negativa sidan?Lee Harvey Oswald skrev:Förvisso ruskigt skoj att aik släpas i dyn....med ansiktet nedåt
Såg just att DIF bara är 3p från en finfin kvalplats, lite tidigt att ropa hej kanske...![]()
Spelet ser ju mycket bättre ut än förra säsongen. Vi kan nog klara av att hamna låga topp 10 i år. Speciellt om Jonson och Daja kan hitta formen under uppehållet.
Återigen... varför tinyurl? Det är ingen länk som blir lång i det här forumet? det blir punkter i mitten. Tinyurl är bara nödvändigt om en länk exempelvis inte får plats i ett msn-meddelande.Blå Helgonet skrev:Det regnar bira på Solnasorken Bojan hahahahahaaaaaaaaaaaaaahahahahaahaha!
http://tinyurl.com/3anlnze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den poetiska rättvisan är slående, nästan för bra att vara sann.
http://tinyurl.com/3x5e2ss
Vart tog ödmjukheten vägen?
”Jag mår så dåligt”
Även Bojan Djordjic tvingades höra ramsor om sig själv.
Det var som att få salt i redan öppna sår.
– Jag brinner för det här, jag mår så dåligt.
Som spelande supporter tar man åt sig ännu mer av kritik och hån vart man än kommer,
säger Bojan Djordjic.
Vänta bara din äckliga råttjävel när du tror att du får komma invalsandes till White Rooms VIP-lounge![]()
![]()
![]()
!
Ole Ole Ole Ole Ole Ole Ola!Tessan skrev: Alltid-Oavsett Förevigt Djurgården!