OLÄMPLIGT UPPFÖRANDE PÅ LÄKTAREN
Re: OLÄMPLIGT UPPFÖRANDE PÅ LÄKTAREN
Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
- Remy Lebeau
Med sådant tänkande förstår jag att det ser ut som det gör. Personligt ego framför föreningen, okej då vet jag.stefaaaan skrev:Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
Jag ger mig.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Personligt ego?Remy Lebeau skrev:Med sådant tänkande förstår jag att det ser ut som det gör. Personligt ego framför föreningen, okej då vet jag.stefaaaan skrev:Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
Jag ger mig.
Varför skulle det vara personligt ego framför föreningen?
Jag skiter fullständigt i om någon djurgårdare slår ner en hv supporter som hetsar och söker bråk!
Eller om våra supportrar kastar saker mot hv supportrar som kastar tillbaka!
Tidningarna får skriva vad dom vill och de förstorar upp saker nått så otroligt!
Hv spelarna gör ju allt för att vinna kör över målvakter kors och tvärs och satsar mot huvudet på våra spelare,
Snälla killar vinner inget!
Låt då grabbarna på ISEN avgöra detta!!stefaaaan skrev:Personligt ego?Remy Lebeau skrev:Med sådant tänkande förstår jag att det ser ut som det gör. Personligt ego framför föreningen, okej då vet jag.stefaaaan skrev:Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
Jag ger mig.
Varför skulle det vara personligt ego framför föreningen?
Jag skiter fullständigt i om någon djurgårdare slår ner en hv supporter som hetsar och söker bråk!
Eller om våra supportrar kastar saker mot hv supportrar som kastar tillbaka!
Tidningarna får skriva vad dom vill och de förstorar upp saker nått så otroligt!
Hv spelarna gör ju allt för att vinna kör över målvakter kors och tvärs och satsar mot huvudet på våra spelare,
Snälla killar vinner inget!
Media som överdriver...har ju hänt innan...men tyvärr så stämmer det som har skrivits i tidningen..
jag satt själv under klacken och fick både öl o snus på mig...satt en barn familj brevid och barnen satt o grät....
inte kul direkt..
Så starkt jobbat ni som var där för o jävlas o inte kolla på hockey...
/Dif rulezzz
jag satt själv under klacken och fick både öl o snus på mig...satt en barn familj brevid och barnen satt o grät....
inte kul direkt..
Så starkt jobbat ni som var där för o jävlas o inte kolla på hockey...
/Dif rulezzz
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
CAVEMAN RIGHT **** ON!

Hör nu på govänner
Så ska vi för er berätta
Vad vårt kära Djurgår'n
Spöat denna dag
Gnaget, Bajen, Västerås
Och slöddret ifrån Småland
Fick en massa smällar
Så ben och tänder rök
Men nog lever minnen kvar
Från många pubars allsång
Om vårt kära Djurgår'n
Som manglar överallt
Huuuuuuujeda mig en Järnkamin
Ej värre tänkas kan
Och Djurgår'n är det namn vi bär
Ja Djurgår'n heter vi

Hör nu på govänner
Så ska vi för er berätta
Vad vårt kära Djurgår'n
Spöat denna dag
Gnaget, Bajen, Västerås
Och slöddret ifrån Småland
Fick en massa smällar
Så ben och tänder rök
Men nog lever minnen kvar
Från många pubars allsång
Om vårt kära Djurgår'n
Som manglar överallt
Huuuuuuujeda mig en Järnkamin
Ej värre tänkas kan
Och Djurgår'n är det namn vi bär
Ja Djurgår'n heter vi

Senast redigerad av Blå Helgonet den 2010-04-19 09:12:56, redigerad totalt 1 gånger.
Blue Saints...
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Dissident Aggressor, så bra ord för detta sammanhang.Remy Lebeau skrev:Med sådant tänkande förstår jag att det ser ut som det gör. Personligt ego framför föreningen, okej då vet jag.stefaaaan skrev:Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
Jag ger mig.
Dissident; en person som aktivt motarbetar den rådande ordningen.
Aggressor; angripande part, anfallande, anfallare, aggressor, inkräktare, anfallande militärgrupp eller invaderande fiende.
En del av oss människor i vårt ”civiliserade” samhälle har oerhört svårt att acceptera någon form av motgång i deras liv, speciellt om det riktas mot dem som person.
Och en indirekt aggressiv handling gentemot sådana personer kan ha ödesdigra konsekvenser.
Huligan, nja inte riktigt.
Sådana personer lider av Narcissism, personlighetsdrag som innebär en extrem form av självöverskattning, kombinerad med egoism, manipulativ inställning till andra och stora krav på att bli beundrad och i centrum för allas uppmärksamhet.
Personer med sådana karaktärsdrag är ute efter att bekräfta sig själva genom karriär och makt. De är charmiga och beräknande och kan lätt göra ett intryck av att vara utmärkta ledare genom sin självsäkerhet, sin lugna humor, sitt kroppsspråk och utseende, alltid snyggt klädda när det gäller och sina taktiska förberedelser.
De blir snabbt populära men efter ett tag försvinner den positiva upplevelsen när man upptäcker att de är enbart intresserade av den egna karriären och den egna storheten.

Blue Saints...
- Lee Harvey Oswald
Tänk efter före, innan du öppnar brödluckan nästa gångstefaaaan skrev:Jag skiter i hur många skandaler vi får, bara vi vinner hela skiten!!
En fråga alla bör ställa sig här inne.
Är vi Djurgårdare eller inte???
Saxat från DIF:s nyhetssida:
Varför fattas det här beslutet?
Händelserna i lördags medför stora kostnader för Djurgården Hockey, både direkta kostnader för den skadegörelse som ägde rum och – mer allvarligt – indirekta kostnader i form av den skada det innebär att det kanske inte längre framstår som säkert att se Djurgården Hockeys matcher. I det läge som Djurgården Hockey är har vi inte råd med sådana här bakslag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja det var väl inte direkt oväntat att det skulle bli så och det suger nu får man hoppas att folk lär sig(föga troligt) och nu bör hv tänka om angående placeringen av borta klack.
Sen till er som säger att ni inte bryr er hur många skandaler det blir är ni på riktigt eller? vill ni verkligen sabotera så mycket för DIF och det som byggts upp?
Sen till er som säger att ni inte bryr er hur många skandaler det blir är ni på riktigt eller? vill ni verkligen sabotera så mycket för DIF och det som byggts upp?
- Lee Harvey Oswald
Moget,Caveman skrev:Sparka in fittan på alla hv-supportrar.
Dags att rulla för stenen till grottöppningen...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jack Daniel
Så jävla dåligt att stänga av sina egna supportrar - skulle BARA Djurgårn göra. Finns inte en klubb som skulle göra samma sak. Vad vinner vi på det? Nada. Däremot så sviker man egna publiken och HV-fansen skrattar åt oss.
Så vad skulle dem ha gjort? Som du ser nedanför så ser du varför dem gjorde så DIF förlorar mer på att inte göra någonting så andra kanske undviker att gå på hockey sen kanske sponsorer drar öronen åt sig sen sitter vi i skiten igen men du kanske hellre vill det?Jack Daniel skrev:Så jävla dåligt att stänga av sina egna supportrar - skulle BARA Djurgårn göra. Finns inte en klubb som skulle göra samma sak. Vad vinner vi på det? Nada. Däremot så sviker man egna publiken och HV-fansen skrattar åt oss.
Och när har dem svikit publiken, DIF Hockey har väl gjort allt som fansen bett om dem senaste åren och ger oss sjukt bra priser på säsongskort så när svek dem oss, är väl fansen som sviker när man beter sig så där och drar Djurgårdens namn i smutsen.
Lee Harvey Oswald skrev: Saxat från DIF:s nyhetssida:
Varför fattas det här beslutet?
Händelserna i lördags medför stora kostnader för Djurgården Hockey, både direkta kostnader för den skadegörelse som ägde rum och – mer allvarligt – indirekta kostnader i form av den skada det innebär att det kanske inte längre framstår som säkert att se Djurgården Hockeys matcher. I det läge som Djurgården Hockey är har vi inte råd med sådana här bakslag.
Senast redigerad av sthlm1891 den 2010-04-19 10:50:04, redigerad totalt 1 gånger.
Inställningen ''Egot före laget'' är tyvärr jävligt vanlig i våra sammanhang.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Inställningen ''Egot före laget'' är tyvärr jävligt vanlig i våra sammanhang.
Alldeles sant, Laget går före egot.
De enda som har svikit den egna publiken OCH klubben är de tröttnäsor som inte kan gå på hockey utan att bete sig som neanderthalare!Jack Daniel skrev:Så jävla dåligt att stänga av sina egna supportrar - skulle BARA Djurgårn göra. Finns inte en klubb som skulle göra samma sak. Vad vinner vi på det? Nada. Däremot så sviker man egna publiken och HV-fansen skrattar åt oss.