Banderoller
- Blåränderna går aldrig ur
Dom där förslagen var bra.Blåränderna går aldrig ur skrev:Ska oxå göra en banderoll funderar på att skriva.
1Åk hem bönder
2Forza Dif
Kom med lite förslag om dom jag kom på e upptagna???
Jag och några polare funderar på att göra en banderoll till ett speciellt lag.
Tex Frölunda, mot dom kan man ha Lucky Luke som skjuter en indian eller mot Färjestad så kan man ha Bamse som har slagit ner Vargen.
Det kan nog bli lite krångligt att grejja detta om man inte har tecknartalanger.
Men det ska nog gå att greja om man kan förstora på overhead.
Tyg finns på Ikea för 19 kr per meter. Tygfärg finns på Panduro på Kungsgatan, det ger helt klart bäst resultat.
Skissa upp motivet/bokstäverna med hjälp av OH-apparat om ni har, sen är det bara att sätta igång att måla. Glöm inte att ha någon slags plast (ett tips kan vara att klippa upp svarta sopsäckar) och lägga under tyget i och med att färgen går igenom tyget och kan färga golvet.
Skissa upp motivet/bokstäverna med hjälp av OH-apparat om ni har, sen är det bara att sätta igång att måla. Glöm inte att ha någon slags plast (ett tips kan vara att klippa upp svarta sopsäckar) och lägga under tyget i och med att färgen går igenom tyget och kan färga golvet.
Re: Banderoller
Jag hade lite svårt för den banderollen, varför vill ni skjuta adam ?!DIForever skrev:Vore det inte coolt att ha en banderoll där det står; "Skjut Adam!"

Vill tacka alla som lägger ner energi på att skapa stämning i globen, vi måste stödja våra spelare! Det sägs att det sista man mister är hoppet!

Vi är snart klara med skoter-raggar banderollen.
Lite färgläggning och små saker som måste fixas bara.
Men den är riktigt snygg, mångdubbelt bättre än "Skjut, Adam" banderollen.
Ni får säkert se den mot Modo.
BTW så kommer vi försöka utnyttja våra fribiljetter maximalt denna gång och vi kan nog bli 10 pers som kommer på matchen
Lite färgläggning och små saker som måste fixas bara.
Men den är riktigt snygg, mångdubbelt bättre än "Skjut, Adam" banderollen.
Ni får säkert se den mot Modo.
BTW så kommer vi försöka utnyttja våra fribiljetter maximalt denna gång och vi kan nog bli 10 pers som kommer på matchen

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om det nu stämmer att Otto kommer tillbaka på söndag så skulle vi kuna ha en banderoll där det står "Välkommen tillbaka Otto" eller "vi älskar Otto". Tyvärr hinner jag ine göra den själv men jag ville bara komma med en idé.
Sen skulle jag villja rikta ett stort tack till er som orkar och har tid att göra banderoller. Ser fram imot era verk.
Sen skulle jag villja rikta ett stort tack till er som orkar och har tid att göra banderoller. Ser fram imot era verk.

ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
-
- Kontakt:
Re: Banderoller
vad jag har sätt nu,så är det inte många banderoller så gott folk häng upp nu..gärna till matchen mot modo... 

FORZA DIF