K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
Re: K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
Klacken
Antal biljetter kvar: 600 stycken.
Aktiv sittplats
Antal biljetter kvar: 21 stycken.
Skymd sikt
Antal biljetter kvar: 468 stycken.
Aktiv sittplats
Skymd sikt
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Låter bra, är ju inte direkt någon brådska på klacken och på skymd sikt, eftersom att det är fri placering respektive lika jävla dåligt vart man än sitter.Honken skrev:Klacken
Aktiv sittplats
Skymd sikt
Någon som vet hur många biljetter bönderna snodde åt sig?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
166 biljetter är bortaklacken iallafall, sedan tillkommer ju även aktiv sittplats. Plus de som fick tag i biljett till långsidorna.Edin skrev:Låter bra, är ju inte direkt någon brådska på klacken och på skymd sikt, eftersom att det är fri placering respektive lika jävla dåligt vart man än sitter.Honken skrev:Klacken
Aktiv sittplats
Skymd sikt
Någon som vet hur många biljetter bönderna snodde åt sig?
Crashmash:
Nu när matchen sänds på Kanal 5, kommer den fortfarande att sändas på www.difhockey.se/sedif ?
Nu när matchen sänds på Kanal 5, kommer den fortfarande att sändas på www.difhockey.se/sedif ?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Plus sektionen över Brynäs klack, men var inte oroliga...elklingo skrev:166 biljetter är bortaklacken iallafall, sedan tillkommer ju även aktiv sittplats. Plus de som fick tag i biljett till långsidorna.
DIF kräver 370 kr för varje biljett där, så det är nice

Biljetterna på exakt samma sektion fast på andra sidan är familjebiljetter och dom kostar 140kr styck...
Brynäs får gärna se sitt lag på Hovet, men det ska kosta!
Jag tycker fan vi borde göra en ala Bajen och höja dom priserna till 500kr st, och om dom inte sålt slut innan matchdagen så släpps dom sista biljetterna till Djurgårdare för 300kr. Vore en fräck och grym lösning eftersom Brynäs inte kan kontra, då dom ändå inte säljer slut på sin långsida innan alla Djurgårdare hunnit införskaffa sig en biljett

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Eftersom Webmaster skapat tråden så lär den sändas där också.lilleman skrev:Crashmash:
Nu när matchen sänds på Kanal 5, kommer den fortfarande att sändas på http://www.difhockey.se/sedif ?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Taggningen är brutal. Går runt hela dagarna i skolan och snackar med DIFpolarna om hur jävla roligt det kommer bli.
DIF ska sjungas fram till 3 pinnar, och Markström ska hatas mer än någon annan hatats.
Allt hat ni nu har fått gratis av SvFF de senaste veckorna, rikta allt mot Markström. Han ska fan inte våga komma tillbaka!
DIF ska sjungas fram till 3 pinnar, och Markström ska hatas mer än någon annan hatats.
Allt hat ni nu har fått gratis av SvFF de senaste veckorna, rikta allt mot Markström. Han ska fan inte våga komma tillbaka!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Säker?det räcker med 1/10 av allt hat jag känner för SvFF för att få hela Bondesverige att börja gråtaSnazzi skrev: Allt hat ni nu har fått gratis av SvFF de senaste veckorna, rikta allt mot Markström. Han ska fan inte våga komma tillbaka!

Btw, jag håller på att sätta ihop en liten blogg om vårat kära förbund.. har ni några bra och användbara länkar med information om SvFF får ni gärna pm:a dem
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Jag vill bara att serien ska börja nu med en gång, jag har ingen lust att behöva vänta tills på torsdag!
Vinner vi dessutom den matchen blir ju längtan ännu större efter att lördagen ska komma...
Vinner vi dessutom den matchen blir ju längtan ännu större efter att lördagen ska komma...
Youtube funkar inte där jag befinner mig, kan någon säga i runda slängar hur det ser ut?Enbom skrev:Nytt intro till kvartsfinalerna...
Idag tar biljetterna slut.
Biljetlägget nu på morgonen.
Klacken
Antal biljetter kvar: 241 stycken.
Skymd sikt
Antal biljetter kvar: 385 stycken.
Biljetlägget nu på morgonen.
Klacken
Antal biljetter kvar: 241 stycken.
Skymd sikt
Antal biljetter kvar: 385 stycken.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Markströms audition till Hollywood i JVM-finalen mot KanadaEdin skrev:Youtube funkar inte där jag befinner mig, kan någon säga i runda slängar hur det ser ut?Enbom skrev:Nytt intro till kvartsfinalerna...
Låter väldigt bra, kanske kan man mixa in Nisse Ekmans målvakts-mörsande på något sätt?Enbom skrev:Markströms audition till Hollywood i JVM-finalen mot KanadaEdin skrev:Youtube funkar inte där jag befinner mig, kan någon säga i runda slängar hur det ser ut?Enbom skrev:Nytt intro till kvartsfinalerna...
Henrik Lundberg verkar vara killen med koll...http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=346220
"Hardy kommer dessutom få problem att välja vem av dem som ska spela, vilket kan leda till att båda agerar osäkert." - Ja det har vi verkligen sett under grundserien...
"Djurgårdens sätt att spela anser jag ofta ter sig rätt enformigt. Det är väl mycket dumpa puck och väl lite spelkombinationer." - Jo, jo...
"Hardy kommer dessutom få problem att välja vem av dem som ska spela, vilket kan leda till att båda agerar osäkert." - Ja det har vi verkligen sett under grundserien...
"Djurgårdens sätt att spela anser jag ofta ter sig rätt enformigt. Det är väl mycket dumpa puck och väl lite spelkombinationer." - Jo, jo...