Djurgårdens IF - Modo Hockey, 6/2 2010 - Slutsålt!
Re: Djurgårdens IF - Modo Hockey, 6/2 2010 - Slutsålt!
Eller så gör vi som luleå, slår ner foppa...
ingen foppa = inget modo
ingen foppa = inget modo
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Det kanske inte behövs:Leijon skrev:Eller så gör vi som luleå, slår ner foppa...
ingen foppa = inget modo
"Matchen på ett utsålt Hovet på lördag ser Foppa ut att missa.
- Det blir nog svårt att spela mot Djurgården på lördag, sade Forsberg, som ändå flyger med laget till Stockholm."
http://www.expressen.se/sport/os2010/is ... -mot-lulea
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
"Peter Forsberg hamnade till och med i grupp med Luleåmålvakten Mattias Modig.
- Peter är en otroligt skicklig spelare. Vi ligger nära så han inte får så mycket tid där ute. Vi ska hålla honom borta, säger Burström."
Oj, det låter läbbigt.
- Peter är en otroligt skicklig spelare. Vi ligger nära så han inte får så mycket tid där ute. Vi ska hålla honom borta, säger Burström."
Oj, det låter läbbigt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Snarare gayigt.-daniel- skrev:"Peter Forsberg hamnade till och med i grupp med Luleåmålvakten Mattias Modig.
Oj, det låter läbbigt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Är det nån skillnad...?BOMBOM BOUCHARD skrev:Snarare gayigt.-daniel- skrev:"Peter Forsberg hamnade till och med i grupp med Luleåmålvakten Mattias Modig.
Oj, det låter läbbigt.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
gayigt så kan det väl vara både och, hade helt klart föredragit läbbigt.Lee Harvey Oswald skrev:Är det nån skillnad...?BOMBOM BOUCHARD skrev:Snarare gayigt.-daniel- skrev:"Peter Forsberg hamnade till och med i grupp med Luleåmålvakten Mattias Modig.
Oj, det låter läbbigt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ingen Otto i DIF, Ingen Foppa i MoDo, dom förlusterna går jämt ut även om jag tycker att DIF förlorar lite mer på det än MoDo.
Men Näslund är väl med, undra om han ska agera domare denna gång också?
Re: Djurgårdens IF - Modo Hockey, 6/2 2010 - Snart slutsålt!
Han gick på 20:40 i GBG igår kväll.Crashmash skrev:Förbandet börjar väl 20.00, så det är väl lugnt?
- -daniel-
Forsberg (glasfot) och Modig är båda fjollor så därför blev det läbbigt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Snarare gayigt.-daniel- skrev:"Peter Forsberg hamnade till och med i grupp med Luleåmålvakten Mattias Modig.
Oj, det låter läbbigt.
- SirDIFalot
- Remy Lebeau
"Foppa på besök.
Då blir det lapp på luckan"
"Mötet med Modo på lördag är den sjätte hemmamatchen på Hovet som är slutsåld den här säsongen"
Vi har Foppa att tacka för att det blir utsålt på Hovet för 6:e gången. Det har inte alls att göra med att vi ligger 1 poäng från 3:e plats, samt mer eller mindre kan säkra en slutspelsplats om vi vinner. Eller det faktumet att vi är ett hyffsat lag.
Nej nej, Foppa all the way!
"Mötet med Modo på lördag är den sjätte hemmamatchen på Hovet som är slutsåld den här säsongen"
Vi har Foppa att tacka för att det blir utsålt på Hovet för 6:e gången. Det har inte alls att göra med att vi ligger 1 poäng från 3:e plats, samt mer eller mindre kan säkra en slutspelsplats om vi vinner. Eller det faktumet att vi är ett hyffsat lag.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Är du seriös? Otto i all ära, men det här säger du ju bara för att be om reaktioner, och så biter man direkt..Caveman skrev:Ingen Otto i DIF, Ingen Foppa i MoDo, dom förlusterna går jämt ut även om jag tycker att DIF förlorar lite mer på det än MoDo.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Remy Lebeau skrev:"Foppa på besök.
Det går inte att komma ifrån att han är en stor anledning till att vi helt plötsligt denna säsong börjat sälja ut matcher mot just Modo av alla lag.
Jag fattar då inte varför så många alltid väljer just Modo matchen och inte FBK, HV eller Frölunda om det inte vore för denna Foppa.
Så, jag tackar och bockar för Foppa-effekten och önskar att matcherna mot topplagen skulle locka lika mycket folk.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Kan bara hålla med, tycker speciellt att hv har vart särskilt sevärda de senaste åren. Bjuder alltid upp till riktig fight och det känns alltid lika härligt de gånger vi vinner mot dem.
När det gäller foppa så hoppas jag nästan att han spelar i momrgon, är kluven i frågan. Hade det vart slutspel så visst, då får han gärna vara skadad
Men det är inget snack om att matchen blir mer sevärd med honom på isen.
När det gäller foppa så hoppas jag nästan att han spelar i momrgon, är kluven i frågan. Hade det vart slutspel så visst, då får han gärna vara skadad

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Det är klart att Foten och Näsan drar en del publik. Det jag stör mig på är väl att tidningarna får det att låta som om det är Foppa som har höjt vårat publiksnitt med 1000 personer i år.
Hoppas vi kan störa deras keeper. Dom kan ju vara toppen eller botten. När deras målvakt presenteras vill jag höra ett jävla visslande och buande. Speakern är rätt duktig på det där. Gör en stor grej av vem som står i motståndarlaget, vi borde utnyttja det bättre.
Tror vi vinner med 6-3.
Cehlin hänger tre baljor.
Hoppas vi kan störa deras keeper. Dom kan ju vara toppen eller botten. När deras målvakt presenteras vill jag höra ett jävla visslande och buande. Speakern är rätt duktig på det där. Gör en stor grej av vem som står i motståndarlaget, vi borde utnyttja det bättre.
Tror vi vinner med 6-3.
Cehlin hänger tre baljor.
Född till sportchef.