Korrekt. En bild från AHL-slutspelet förra säsongen om jag inte minns fel.Wayne skrev:Kronwall Jr.
Bildtråden
Re: Bildtråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Med tanke på att det är en 7:a på hjälmen eller?Jepe skrev:Ser mer ut att vara SR som hamnat underst i högen...
Expert.
Nä mer att det är en 1:a på hjälmen, och av det man ser på tröjan så ser det ut som en 8:a = 18.SirDIFalot skrev:Med tanke på att det är en 7:a på hjälmen eller?Jepe skrev:Ser mer ut att vara SR som hamnat underst i högen...

edit:
ME STUPID!
Ser nu att det är en sjua när jag vände på datorn, och tröjan ser mer och mer ut som en 7a när jag kollar på det. My bad!
2014-04-07, vad hände?
Ser ut som när vikostarpengarexperter/Vi uttalar oss kraftfullt för att få mer jobb experter -ritar i sina studios för att förklara för alla okunniga och ointresserade varför det som hände, hände.Daniel942 skrev:Har fördrivit tiden lite med NHL09.. Skellefteå AIK var det närmaste jag kunde komma packet..![]()
Hittade några fina moddar, som gjorde att det blev en otrolig förbättring i grafiken, svenska kommentatorer, nya tröjor etc etc.. Nu ska jag bara få in klockan slår så är allt ultimat
Bild 1. " Här ser vi nu hur han lyfter höger skridsko, klubban ligger i höger hand, han är på väg runt kassen här"
WStopp! Stopp! vi kan stoppa här"....
..Bild 2: "Pucken går upp till backen på blålinjen, som ni ser är den blå"
"Så kan vi rulla bandet. Stopp!"..
..Bild 3: "Det blev mål därför släpps pucken i mitten, vilket betyder att alla spelare i respektive lag samlas runt mittcirkeln, förutom målvakterna som står i mål..
kommentar överflödig...
Känsliga tittare ombedes titta bort:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Den här facebookgruppens skapare hade nog fan inte någon enda indian kvar i kanoten när handikappet photoshoppade fram den här loggan:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Har också stört mig på den många gånger.Magnutz skrev:Den här facebookgruppens skapare hade nog fan inte någon enda indian kvar i kanoten när handikappet photoshoppade fram den här loggan:
Avgå Jocke.