Rögle BK - Djurgårdens IF , 30/12 2009
Re: Rögle BK - Djurgårdens IF , 30/12 2009
Härligt, vilket byte innan målet!
Är det bara jag eller är det något med kameran? Känns som den är väldigt långt ifrån alt. att zoomen inte används.
Är det bara jag eller är det något med kameran? Känns som den är väldigt långt ifrån alt. att zoomen inte används.
18-8 i skott till DIF i första perioden
Ölvestad borde få tacklingspoäng för målet. Det är det som bäddar för Nilssons skott.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Befinner vi oss i Övik? Det är fruktanvärt gnälligt på läktaren. Synd att Vinnerborg viker ner sig mot gnällbältet då han tar den situation som minst borde resulterat i en utvisning. Jaja, våran förstakedja jobbar som fan och skönt att de får utdelning. Jag håller med snubben härinne angående kameran. Känns som om kameran står allmänt långt bort vilket gör att pucken försvinner stundtals. Lika irriterande som Gudrun Schymans förlossningsvideo.
Förövrigt så ser Nihlstorp oroväckande mycket ut som Alex Schulman. Läskigt!
Förövrigt så ser Nihlstorp oroväckande mycket ut som Alex Schulman. Läskigt!
100% DJURGÅRDSJ***L
Där kom det obligatoriska 3-5_läget.
Ragge utv är ju bara meh.
Ragge utv är ju bara meh.
Haha satt också och retade mig på sändningen, skönt att man inte är helt galen 

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vidare har rögle olyckligt tröjval med sina vita axlar och hjämlar, tror det ligger som en liten faktor bakom alla felpass..
Alltså vart hittar han alla utvisningar ?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Ja nu börjar det bli löjligt.
Otto borde ha gjort ett bättre avslut på friläget och rögle borde ha fått en tvåa för delay of game där..
Menar du med eller utan masken på?Jockmaniac skrev: Förövrigt så ser Nihlstorp oroväckande mycket ut som Alex Schulman. Läskigt!

29 skott på mål efter två perioder..Effektiviteten kunde ju ha varit bättre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha både och
Det finns minst två personer som behöver toköva skott tror jag. Först Otto som har förvandlats till en riktig målsumpare. Sedan också Nilson som antingen träffar krysset eller utanför känns det som. Skärpning annars blir det förlust idag.
Nu tänker jag kritisera domaren och då ska jag lugna ner mig då jag inte vill bli bannad igen
Det enda jag tänker säga är: "Din lättpåverkade pölsjävel". Tack för mig!
EDIT: Förresten är det någon som vet vem våran nummer 19 Jimmie Ölvegård är?

Det finns minst två personer som behöver toköva skott tror jag. Först Otto som har förvandlats till en riktig målsumpare. Sedan också Nilson som antingen träffar krysset eller utanför känns det som. Skärpning annars blir det förlust idag.
Nu tänker jag kritisera domaren och då ska jag lugna ner mig då jag inte vill bli bannad igen

EDIT: Förresten är det någon som vet vem våran nummer 19 Jimmie Ölvegård är?

Senast redigerad av Jockmaniac den 2009-12-30 20:34:20, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Juniorerna saknas.warrant skrev:29 skott på mål efter två perioder..Effektiviteten kunde ju ha varit bättre.
Ovanligt påläst kommentator
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Hittills i år har vi haft Vinnerborg som domare tre gånger. 2 vinster och en oavgjord.
http://www.domarna.se/Domarna/Pages/Ser ... Elitserien
Bara hoppas att statistiken stämmer även på denna matchen.
http://www.domarna.se/Domarna/Pages/Ser ... Elitserien
Bara hoppas att statistiken stämmer även på denna matchen.