Kom igen nu för fan!

Kan det vara årets hittills mest givande inlägg?...suck...Har inget emot konstruktiv kritik, men sånt här blir man bara less på. Förstår egentligen inte ens varför jag kommenterade.kalle99 skrev:Är 1000 % säker på att det blir kvalserien i år. I år är det oundvikligt. Stockholmshockeyn och DIF halkar efter de andra lagen som har egen ishall och mer drag kring hockeyn.
-Det är dagens krassa verklighet. Förnedrande för Sveriges mest anrika lag.
Tyvärr
/Obotlig pessimist
Ja...man kan ju ljuga för sig själv förstås och bortse från verkligheten. Visst blir allt bättre då ?jensa85 skrev:Kan det vara årets hittills mest givande inlägg?...suck...Har inget emot konstruktiv kritik, men sånt här blir man bara less på. Förstår egentligen inte ens varför jag kommenterade.kalle99 skrev:Är 1000 % säker på att det blir kvalserien i år. I år är det oundvikligt. Stockholmshockeyn och DIF halkar efter de andra lagen som har egen ishall och mer drag kring hockeyn.
Tyvärr
/Obotlig pessimist
Årsmöte på måndagDIF SÖDERMALM skrev:Skulle vilja veta mer om spelet bakom kulliserna själva anledningen till att Linkan inte fick det han begärde och vad han begärde i såfall.......
Tycker jag inte man ska. Men eftersom du är såpass säker som 1000%(hyfsat många procent är det med tanke på att 100% är lika med bergsäkert) så utgår jag ju från att du inte kommer följa DIF överhuvudtaget och därmed inte gå på en enda match osv osv. För det måste väl vara fruktansvärt onödiga pengar att lägga från din sida menar jag??kalle99 skrev:Ja...man kan ju ljuga för sig själv förstås och bortse från verkligheten. Visst blir allt bättre då ?jensa85 skrev:Kan det vara årets hittills mest givande inlägg?...suck...Har inget emot konstruktiv kritik, men sånt här blir man bara less på. Förstår egentligen inte ens varför jag kommenterade.kalle99 skrev:Är 1000 % säker på att det blir kvalserien i år. I år är det oundvikligt. Stockholmshockeyn och DIF halkar efter de andra lagen som har egen ishall och mer drag kring hockeyn.
Tyvärr
/Obotlig pessimist
Det enda man gör för att öka intäkterna från kringförsäljningen vad jag vet är att man försöker höja %-satsen på vad vi får in på vinsten. Driften äger väl AEG och eftersom de köpte upp hela Globe Arena området så lär dom väl inte ge ifrån sig allt i en handvändning.DIF SÖDERMALM skrev: 1/Vad görs KONKRET för att ta över driften av hovet och stärka upp Djurgårn ekonomiskt framåt
Tror helt enkelt Linkan vet sitt värde och vi kan, pga vår kassa ekonomi, varken erbjuda Linkan en bättre lön eller bättre lekkamrater som Linkan också efterfrågat.DIF SÖDERMALM skrev: 2/ Varför gjorde inte föreningen allt för att tillmötesgå Linkan? Och vad var kraven?
Målet kommer säkert vara slutspel. Däremot kommer det inte bli nån dans på rosor. Detta med tanke på ekonomin. Däremot kan man ju tycka att man kanske borde gjort ett bättre och mer kreativt jobb med att hitta fler inkomster källor eftersom de vi har i dagsläget inte räcker till.DIF SÖDERMALM skrev: 3/Vad är den utalade målsättningen i år och framåt, vill vi vara ett bottenlag eller ska vi vara Mesta mästarna?