Djurgårdens IF - Hv71, 31/1 2009 - Tredje storsatsningen!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Hv71, 31/1 2009 - Tredje storsatsningen!
Trumman kan dom glömma. Det råder instrumentförbud om jag inte missminner mig.
Vilka sektioner är Klack?
A18, DIF klacken. Vägra kolla på biljettsidan?narren skrev:Vilka sektioner är Klack?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Melker, Jag tänkte mer nu när det är storsatsning vilka sektioner dem biljetterna är.
A15 samt A18 tror skulle jag tro att det är.narren skrev:Melker, Jag tänkte mer nu när det är storsatsning vilka sektioner dem biljetterna är.
TAGGA!!
ALLA TILL HOVET!!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Jäävlar, 6600 sålda varav 1500 i klacken! Luktar utsålt! Hela tre dagar kvar! Underbart! Tror faktiskt att klyschan "publiken bär fram laget" kan komma att bli riktigt viktig denna match. Känns som en jämn och mål snål match som avgörs i slut skeded (Brynäs matchen någon?
)
2-1 DIF!

2-1 DIF!
Varför säljs inte biljetter på rad 1 & 2 till denna matchen? Någon som vet?
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
- Lee Harvey Oswald
Det kommer nog på fredag kväll alt. lördag förmiddagOulf skrev:Varför säljs inte biljetter på rad 1 & 2 till denna matchen? Någon som vet?
Då sikten är rätt så begränsad på flertalet av dess platser vill man nog inte att någon "råkar" köpa biljett på rad 1-2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ok. Tänkte bara på senaste nyheten om biljettläget där det står:
Skymd sikt - rad 1 och 2
Det kommer inte att säljas några biljetter på rad 1 och 2 för 50 kronor den här matchen, de enda biljetter som är kvar är ordinarie biljetter och klackbiljetter.
Dessa biljetter borde delas ut gratis om de nu ska användas. Man ser spelarna men inte mycket mer.
Skymd sikt - rad 1 och 2
Det kommer inte att säljas några biljetter på rad 1 och 2 för 50 kronor den här matchen, de enda biljetter som är kvar är ordinarie biljetter och klackbiljetter.
Dessa biljetter borde delas ut gratis om de nu ska användas. Man ser spelarna men inte mycket mer.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Kanske för att slippa trängsel i klacken samt för att få folk att köpa biljetter i tid som man går ut med att dessa biljetterna inte kommer att släppas. Antar att de som köper biljetter på rad 1 & 2 rör på sig mot klacksektionen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Det är väll bättre att sälja dem som i matchen mot Brynäs då det verkade vara fullt nästan överallt. För det är ändå 50*500kr=25000kr som man tjänar på att sälja dem.Oulf skrev:Ok. Tänkte bara på senaste nyheten om biljettläget där det står:
Skymd sikt - rad 1 och 2
Och dem kommer nog gå till försäljning iallafall för nu är det 6600 biljetter sålda!!

Jävligt kul att det blir fullsatt på Lördag! Men den här gången måste det bli bättre drag på läktaren! I lördags var det bara hälften av alla som sjöng, stod resten där bara för att biljetten var billigare eller?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fest Fest Fest! Ni som av någon konstig anledning inte köpt biljett än borde göra det på en gång. Lär bli slutsålt under kvällen/morgonen.
Till alla med klackbiljett! Det är vår förbannade skyldighet att stå upp och sjunga för DIF under hela matchen annars finns det andra platser. Har man köpt en klackbiljett ger man allt och lite till, passar det inte finns bortasektionen. Var heller inte rädda att ryta till dom som står med händerna i fickan.
Tillsammans ska vi till slutspel!
Till alla med klackbiljett! Det är vår förbannade skyldighet att stå upp och sjunga för DIF under hela matchen annars finns det andra platser. Har man köpt en klackbiljett ger man allt och lite till, passar det inte finns bortasektionen. Var heller inte rädda att ryta till dom som står med händerna i fickan.

Tillsammans ska vi till slutspel!
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Word.Bäst-i-stan skrev: Till alla med klackbiljett! Det är vår förbannade skyldighet att stå upp och sjunga för DIF under hela matchen annars finns det andra platser. Har man köpt en klackbiljett ger man allt och lite till, passar det inte finns bortasektionen. Var heller inte rädda att ryta till dom som står med händerna i fickan.![]()
Jag förstår mig verkligen inte på de som köper kortsidesbiljetter för att inte göra ett skit. Billiga biljetter kommer med ett pris - hes hals på jobbet dagen efter.
Men det finns mer saker jag inte förstår som t.ex. att klacken ibland tystnar när den behövs som bäst. Eller varför vi envisas med att sjunga sega sånger i powerplay....
Men på lördag är det full fart framåt. Igen.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Fick mig ett litet morgonskratt när jag satt och läste på hivs forum
"Kakelmannen skrev:Någon som vet om man får ha trumma i Hovet ? Edde eller någon annan kanske vet om NBS tänker ta med en trumma eller flera . Jag hoppas inte på någon trumma . Bättre vi håller oss till sång , förra invasionen så drog de direkt i gång slå på trumman bondjävlar och den inte alltför begåvade Barota dunkade på som att de var de sista han fick göra på denna planet .."
Svar: Trumma och megafon är förbjudet i Hovet...
Kommer bli svårt att styra upp så alla sjunger i takt och samma ramsa....
Vilket självförtroende dom har
Jag som trodde alla altarbönder var med i kyrkokören.
"Kakelmannen skrev:Någon som vet om man får ha trumma i Hovet ? Edde eller någon annan kanske vet om NBS tänker ta med en trumma eller flera . Jag hoppas inte på någon trumma . Bättre vi håller oss till sång , förra invasionen så drog de direkt i gång slå på trumman bondjävlar och den inte alltför begåvade Barota dunkade på som att de var de sista han fick göra på denna planet .."
Svar: Trumma och megafon är förbjudet i Hovet...
Kommer bli svårt att styra upp så alla sjunger i takt och samma ramsa....
Vilket självförtroende dom har
Jag som trodde alla altarbönder var med i kyrkokören.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.