Ingen läktarkultur, inga SM-guld, inga traditioner överhuvudtaget... Vilka är Linköping? Eran "klack" är ett skämt, inga egna ramsor, inget tryck, "andra sidan är ni klara". Jävla muppbönder.
Det är självklart inte nog för LHC att sno andra lags ramsor, nya grejen är kläderna. Har sett en kille i Linköpings tifogrupp (vad har dem någonsin producerat förövrigt?) posera stolt i en Terrace-tröja...
cluben skrev:På lördag får ni finbesök då hockeysveriges stormakt gästar Hovet och Stockholm. Kul annars att (supporter)utvecklingen går framåt för er och läktaruppvisningen senast i kvartsfinalen och för all del er invasion 07, gav mer eller mindre rysningar även för den mest oberörda.
Någon form av "kross" kan ni dock glömma den här gången, tvätta fotbollströjan och träna upp er mot rögle, det kan ni behöva. väl mött på lördag /lkpg
Vi kan säga såhär:
Du motsäger dig själv eftersom att Rögle har en höge possition i hockeysverige än er...
Det skulle förvåna mig om ens någon i white lions vet vem Matte Alba är. De sitter väl hemma och tror att Helber är Messias. Måste vara inspirerande att spela i deras ungdomsorganisation och veta att klubbledningen tänder på halvnakna 30+ östeuropeer.
Har inte tänkt på detta innan... Men Djurgården har endast 1 utländsk spelare i sin trupp (Schneider).
Och sen över till Linköping... 9 st utländska spelare och en av tränarna är också från något annat land...
Jag tycker det är patetiskt att man inte kan köpa några svenska juniorer, bara satsa kortsiktig genom artist kontrakt hela tiden...
Så...!
När ska vi sluta köpa godis från Cloetta?
sthlm_dif skrev:Har inte tänkt på detta innan... Men Djurgården har endast 1 utländsk spelare i sin trupp (Schneider).
Och sen över till Linköping... 9 st utländska spelare och en av tränarna är också från något annat land...
Jag tycker det är patetiskt att man inte kan köpa några svenska juniorer, bara satsa kortsiktig genom artist kontrakt hela tiden...
Så...!
Kexchoklad är jävligt gott. Kan bli riktigt svårt att bojkotta.
Hoppas på riktigt hatisk stämmning mot plastklubben på Lördag. lhc "fansen" ska verkligen känna direkt när de kommer in på Hovet hur extremt hatade dem är.
Vinst med 3-1.
Ragge 3 mål
Schneider 3 assist
Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2008-10-16 15:50:42, redigerad totalt 1 gånger.
sthlm_dif skrev:Har inte tänkt på detta innan... Men Djurgården har endast 1 utländsk spelare i sin trupp (Schneider).
Så...!
Men kexchoklad är jävligt gott. Kan bli riktigt svårt att bojkotta.
odburt skrev:Det skulle förvåna mig om ens någon i white lions vet vem Matte Alba är. De sitter väl hemma och tror att Helber är Messias. Måste vara inspirerande att spela i deras ungdomsorganisation och veta att klubbledningen tänder på halvnakna 30+ östeuropeer.
Matte Alba? Det är utan tvekan överkurs. Jag är helt övertygad, och kan sätta pengar på, att 80% av White Lions medlemmar inte har en aning om vilka Jan Viktorsson, Thomas Eriksson, Tommy Söderström och Jens Öhling är.
odburt skrev:Det skulle förvåna mig om ens någon i white lions vet vem Matte Alba är. De sitter väl hemma och tror att Helber är Messias. Måste vara inspirerande att spela i deras ungdomsorganisation och veta att klubbledningen tänder på halvnakna 30+ östeuropeer.
Matte Alba? Det är utan tvekan överkurs. Jag är helt övertygad, och kan sätta pengar på, att 80% av White Lions medlemmar inte har en aning om vilka Jan Viktorsson, Thomas Eriksson, Tommy Söderström och Jens Öhling är.
Har man Helbers tröja upphissad i taket visar det hur man definierar legender i Östergötland...