Vilka möter vi då?dif rules skrev:Ryktas starkt om att storsatsningen blir den 12:e.
Nya spelschemat!
Ajajaj det är ju en given bortamatch inom fotbollenblocco skrev:Lördag 1/11Micke Nylander skrev:Bara av ren nyfikenhet. Är det någon som orkat skumma igenom och kolla om någon match krockar med fotbollen?
Ha det!
IFK Göteborg-Djurgården och Djurgården-Frölunda.
Vi kan ju åtminstone trösta oss med att sillarna får samma problem.
Det var den enda jag lyckades hitta.

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Men det är också en given hemmamatch inom hockeynmelker skrev:Ajajaj det är ju en given bortamatch inom fotbollenblocco skrev:Lördag 1/11Micke Nylander skrev:Bara av ren nyfikenhet. Är det någon som orkat skumma igenom och kolla om någon match krockar med fotbollen?
Ha det!

Det är en given bortamatch! Jag tror fan inte jag kan skippa den bortamatchen, men det beror ju också på hur sugen man är efter det som hänt den här säsongen (AVGÅ DIF Säk) och vad som händer de här närmaste två månaderna. Naturligtvis också om vad DIF Fotboll kommer kriga för i de sista omgångarna. Guldchans? Då åker jag!jjonas skrev:Men det är också en given hemmamatch inom hockeynmelker skrev:Ajajaj det är ju en given bortamatch inom fotbollenblocco skrev:Lördag 1/11Micke Nylander skrev:Bara av ren nyfikenhet. Är det någon som orkat skumma igenom och kolla om någon match krockar med fotbollen?
Ha det!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom så är fotboll inte roligt längre. Alla filmningar förstör ju spelet. Sen att domarna tror på att spelarna är skadade förvånar mig verkligen, jag menar, ena sekunden vrider de sig i smärtor och sen andra sekunden så är dom uppe igen och kämpar som dårar.
Om vi sedan kollar på hockeyn, jag behöver bara säga Jonathan Hedström. Han fick tänderna utslagna så reser han sig bara upp, plockar upp tänderna och åker till båset istället för att ligga och grina och dra ut på tiden
Men det hör inte till den här diskussionen, jag ville bara få det sagt.
Om vi sedan kollar på hockeyn, jag behöver bara säga Jonathan Hedström. Han fick tänderna utslagna så reser han sig bara upp, plockar upp tänderna och åker till båset istället för att ligga och grina och dra ut på tiden
eller en gammal NHL målvakt dock ganska länge sedan. fick en hjärtatcka under matchen men han fortsate spela ändå.jjonas skrev:Dessutom så är fotboll inte roligt längre. Alla filmningar förstör ju spelet. Sen att domarna tror på att spelarna är skadade förvånar mig verkligen, jag menar, ena sekunden vrider de sig i smärtor och sen andra sekunden så är dom uppe igen och kämpar som dårar.
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Sannolikheten att den matchen spelas i Götet en lördag är ju nästan obefintlig, det blir väl bara så om Sillstryp kvalificerar sig till CL, annars flyttas nog den.Micke Nylander skrev:Det är en given bortamatch! Jag tror fan inte jag kan skippa den bortamatchen, men det beror ju också på hur sugen man är efter det som hänt den här säsongen (AVGÅ DIF Säk) och vad som händer de här närmaste två månaderna. Naturligtvis också om vad DIF Fotboll kommer kriga för i de sista omgångarna. Guldchans? Då åker jag!jjonas skrev:Men det är också en given hemmamatch inom hockeynmelker skrev:Ajajaj det är ju en given bortamatch inom fotbollenblocco skrev:Lördag 1/11Micke Nylander skrev:Bara av ren nyfikenhet. Är det någon som orkat skumma igenom och kolla om någon match krockar med fotbollen?
Ha det!
Sju sorters apa!