Jag tror han menade att frylén ska träna med j-laGET som BRYNÄS gjorde med SPERLEAdam Blomster skrev:JA vilken smart idé med frylén i j 20. du kan inte va gammal dublyrr3 skrev:Femmorna borde vara så här ungefär, sen att vi får Nisse Ekman och Daniel Tjärnqvist till första femman med Linkan,Nicky och Ragge!! Hoppas nu att vi får Nisse och Tjärna, kanske kan vi behålla Ossi så att vi kan ha Frylén i J-laget eftersom han har gjort sitt eller använder han som reserv!
Femmorna säsongen 2008/2009
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Frylén får till och med spela i J20 då man får använda två överåriga spelare (Engqvist spelade med dem i år någon match t.ex.)Steef skrev:Jag tror han menade att frylén ska träna med j-laGET som BRYNÄS gjorde med SPERLEAdam Blomster skrev:JA vilken smart idé med frylén i j 20. du kan inte va gammal dublyrr3 skrev:Femmorna borde vara så här ungefär, sen att vi får Nisse Ekman och Daniel Tjärnqvist till första femman med Linkan,Nicky och Ragge!! Hoppas nu att vi får Nisse och Tjärna, kanske kan vi behålla Ossi så att vi kan ha Frylén i J-laget eftersom han har gjort sitt eller använder han som reserv!
Här är mina femmor just nu:
Linkan - Ny center - Danielsson
Ny back - Ragnarsson
Anger - Otto - Axelsson/Ny forward
Timmy - Andersson
T. Eriksson - Engqvist - Ölvestad
Printz - Ronnie
Fimpen - Falk - Gustafsson/H. Eriksson
Frylén - Eklund/Deilert
Jag såg till och med Sperrle spela match för Brynäs J20 den här säsongen. Inget konstigt med det...Steef skrev:Jag tror han menade att frylén ska träna med j-laGET som BRYNÄS gjorde med SPERLEAdam Blomster skrev:JA vilken smart idé med frylén i j 20. du kan inte va gammal dublyrr3 skrev:Femmorna borde vara så här ungefär, sen att vi får Nisse Ekman och Daniel Tjärnqvist till första femman med Linkan,Nicky och Ragge!! Hoppas nu att vi får Nisse och Tjärna, kanske kan vi behålla Ossi så att vi kan ha Frylén i J-laget eftersom han har gjort sitt eller använder han som reserv!
-
Jo jag vet mycket väl att man får ta ner spelare på det viset. Men det jag menar är att varför skulle vi ge plats åt Frylén i j20 laget. Där skall unga, tallangfulla lirare finnas.Diffe89 skrev:Frylén får till och med spela i J20 då man får använda två överåriga spelare (Engqvist spelade med dem i år någon match t.ex.)Steef skrev:Jag tror han menade att frylén ska träna med j-laGET som BRYNÄS gjorde med SPERLEAdam Blomster skrev:JA vilken smart idé med frylén i j 20. du kan inte va gammal dublyrr3 skrev:Femmorna borde vara så här ungefär, sen att vi får Nisse Ekman och Daniel Tjärnqvist till första femman med Linkan,Nicky och Ragge!! Hoppas nu att vi får Nisse och Tjärna, kanske kan vi behålla Ossi så att vi kan ha Frylén i J-laget eftersom han har gjort sitt eller använder han som reserv!
Ny back - Ragnarsson
Timmy - Andersson
Printz - Ronnie
Frylén - Eklund/Deilert
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
-
Adam Blomster skrev:Jo jag vet mycket väl att man får ta ner spelare på det viset. Men det jag menar är att varför skulle vi ge plats åt Frylén i j20 laget. Där skall unga, tallangfulla lirare finnas.Diffe89 skrev:Frylén får till och med spela i J20 då man får använda två överåriga spelare (Engqvist spelade med dem i år någon match t.ex.)Steef skrev:Jag tror han menade att frylén ska träna med j-laGET som BRYNÄS gjorde med SPERLEAdam Blomster skrev:JA vilken smart idé med frylén i j 20. du kan inte va gammal dublyrr3 skrev:Femmorna borde vara så här ungefär, sen att vi får Nisse Ekman och Daniel Tjärnqvist till första femman med Linkan,Nicky och Ragge!! Hoppas nu att vi får Nisse och Tjärna, kanske kan vi behålla Ossi så att vi kan ha Frylén i J-laget eftersom han har gjort sitt eller använder han som reserv!
Ny back - Ragnarsson
Timmy - Andersson
Printz - Ronnie
Frylén - Eklund/Deilert
Ähh.. jag hade lätt velat spela med en spelare som skulle kunna vara min Pappa!!!!!

Djurgår'n tills jag dör !
- Diffe89
- Kontakt:
Okej, påpekade bara att han t.o.m. får spela där. Jag tycker också att hans kontrakt bör brytas eller att han bör lånas ut.Adam Blomster skrev:Jo jag vet mycket väl att man får ta ner spelare på det viset. Men det jag menar är att varför skulle vi ge plats åt Frylén i j20 laget. Där skall unga, tallangfulla lirare finnas.
- Diffe89
- Kontakt:
Ville inte ha Ronnie i fjärde backparet eftersom jag ALDRIG vill se kombinationen Ronnie-Frylén. Annars så ser dina tredje- och fjärdekedjor bra ut. Jag tycker att de båda kedjorna ska få lika mycket speltid (oavsett vilka som spelar i vilka) tills vi går ned på tre femmor och toppar tredjekedjan (tar det bästa från kedja 3 och 4), alltså typ Fimpen/T.Eriksson-Falk-ÖlvestadÖstgöten skrev:Snyggt upplägg Diffe. Har gjort några justeringar.
Håller med dig om speltiden gällande 3:e och 4:e kedjan till 100 % samt kritiken gällande Ronnie-Frylén. Min tanke är att Frylén sitter på bänken och Deilert spelar drygt 3 minuter per match tillsammans med Ronnie som förutom nämnda speltid spelar mycket boxplay och därmed kommer upp i dryga 10 minuter per match. Jag hoppas inte att tränarna kommer att spela Frylén drygt 20 minuter per match tillsammans med Timmy, men jag fruktar tyvärr det värsta. För övrigt hoppas jag verkligen att Oscar Eklund får visa vad han går för nästa säsong. Killen kan bjuda på fina uppåkningar och en härlig spelförståelse. Tyvärr har han ofta sett en aningen loj ut i J20, men det kan ha sina förklaringar.Diffe89 skrev:Ville inte ha Ronnie i fjärde backparet eftersom jag ALDRIG vill se kombinationen Ronnie-Frylén. Annars så ser dina tredje- och fjärdekedjor bra ut. Jag tycker att de båda kedjorna ska få lika mycket speltid (oavsett vilka som spelar i vilka) tills vi går ned på tre femmor och toppar tredjekedjan (tar det bästa från kedja 3 och 4), alltså typ Fimpen/T.Eriksson-Falk-ÖlvestadÖstgöten skrev:Snyggt upplägg Diffe. Har gjort några justeringar.
- carl-bysen
jag skulle vilja ha
Linkan-Ny Klasscenter-T.Eriksson
Ragnarsson-T.Pettersson
Anger-Otto-Axelson/H.Eriksson
Printz-Ny Klassback
Ölvestad-falk-danielsson
andersson-R.Pettersson
C.Eklund-Engqvist-Calle G/H.Eriksson
O.Eklund-deilert/annan junis;P
frylén ska inte vara kvar låna ut han lr bli av med han på något sett. sen tycker jag engqvist förkänar spela i en bättre kjedja än fjärde men om vi får inte en ny center så får han finna sig där men han borde få mycke speltid och även kunna klättra i kjedjorna
sen oxå C.Eklund gillar jag skarpt oxå i fjärde kjedjan är lite lustigt men nu blev det så
kommer säkert ändra mig senare men jag tycker det här ser ganska bra ut 
Linkan-Ny Klasscenter-T.Eriksson
Ragnarsson-T.Pettersson
Anger-Otto-Axelson/H.Eriksson
Printz-Ny Klassback
Ölvestad-falk-danielsson
andersson-R.Pettersson
C.Eklund-Engqvist-Calle G/H.Eriksson
O.Eklund-deilert/annan junis;P
frylén ska inte vara kvar låna ut han lr bli av med han på något sett. sen tycker jag engqvist förkänar spela i en bättre kjedja än fjärde men om vi får inte en ny center så får han finna sig där men han borde få mycke speltid och även kunna klättra i kjedjorna

DIF <3
-
ja, precis så skall det se ut enlig mig med.Beast skrev:Här är mitt förslag på femmor nästa år:
Linkan - Ny klasscenter - Danielsson
Ragnarsson - Ny klassback
Anger - Otto - Tim E
Timmy - Eklund
Fimpen - Engqvist - Ölvestad
Andersson - Printz
Dicken - Falk - Calle G/Henrik E
Ronnie - Deilert/Frylén
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road