Tror ett sammarbete mellan Larsson och Linkan tar oss till slutspelGordon Freeman skrev:Snarare är det Larssons förtjänst!Bängan skrev:Linkan ska inte bara hyllas för rekordet, han är också anledningen till att vi har vårat älskade DIF kvar i elitserien!
Hylla Linkans Rekord!!!
ja visst är det Linkans förtjänst att vi är kvar i Elitserien, han har ju varit oustanding dem 2 senaste säsomgerna, men även i år.Bängan skrev:Linkan ska inte bara hyllas för rekordet, han är också anledningen till att vi har vårat älskade DIF kvar i elitserien!
det var roligt att höra kommenatorerna på SR igår, dem var helt överväldiga över Linkan och beskrev hur motståndarna mest bara stod handlingsförlamade och tittade på hans trollerikonster, haha
men ävern Larsson har ju varit kanon i år!
Hylla Linkan till skyarna!
Ikväll skriker vi så att halsarna blör och hyllar Bremberg!
Vi hyllar honom matchen igenom med ramsor, är ni med på det? Tror han kan tända till extra då, eller vad säger ni? HYLLA LINKAN IKVÄLL! DET ÄR HAN MER ÄN VÄRD KNUUUGEN LINKAN
Vi hyllar honom matchen igenom med ramsor, är ni med på det? Tror han kan tända till extra då, eller vad säger ni? HYLLA LINKAN IKVÄLL! DET ÄR HAN MER ÄN VÄRD KNUUUGEN LINKAN
Re: Hylla Linkan till skyarna!
Tycker att Linkan är mer än kung är en knugjanne skrev:Ikväll skriker vi så att halsarna blör och hyllar Bremberg!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror att Engqvist har mer att ge offensivt. Tror att han är en "late bloomer" som det brukar heta.Fricke skrev:Engqvist har ju visat sig vara otroligt poängfarlig... Tippar på att någon av våra offensivt skickliga spelare kan komma i närheten av rekordetDIF_Soldier skrev:Vem slår rekordet, efter Linkan, tro? Tippar på Engqvist.
Jag tror ändå inte att någon annan kan nå det. Danielsson kanske. Dick drar till NHL inom 2 år så honom kan vi glömma
Säg den glädje som varar
-
stolpskott
Det är inte säkert, fortsätter han att vara så ojämn som han varit kommer det inte bli något NHL.DIF_Soldier skrev:Jag tror att Engqvist har mer att ge offensivt. Tror att han är en "late bloomer" som det brukar heta.Fricke skrev:Engqvist har ju visat sig vara otroligt poängfarlig... Tippar på att någon av våra offensivt skickliga spelare kan komma i närheten av rekordetDIF_Soldier skrev:Vem slår rekordet, efter Linkan, tro? Tippar på Engqvist.
Jag tror ändå inte att någon annan kan nå det. Danielsson kanske. Dick drar till NHL inom 2 år så honom kan vi glömma