Tror du att spelarna i Tre Kronor springer omkring med stånd i duschen efter matcher eller efter träning?blårandigt skrev:Duschen efter matcher då?Bautabröl skrev:Svinigt mot tjejen men faktum är att hon bara var ett svepskäl för att de tre herrarna skulle få se varandra nakna och varandras ståndblocco skrev:Jo det var det. Kristian Huselius och Henrik Tallinder om jag inte har helt fel.jjonas skrev:Var det inte 2 till som var inblandade?blårandigt skrev: Lilja ja... Hockeyskandalen i Tre Kronor kommer ni ihåg?
Mora

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Skulle inte förvåna mig om Fernholm gjordet det.?Bautabröl skrev:Tror du att spelarna i Tre Kronor springer omkring med stånd i duschen efter matcher eller efter träning?blårandigt skrev:Duschen efter matcher då?Bautabröl skrev:Svinigt mot tjejen men faktum är att hon bara var ett svepskäl för att de tre herrarna skulle få se varandra nakna och varandras ståndblocco skrev:Jo det var det. Kristian Huselius och Henrik Tallinder om jag inte har helt fel.jjonas skrev: Var det inte 2 till som var inblandade?
så ja.
- Lee Harvey Oswald
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äckel-Mora kan säkra kontraktet på torsdag, och vi är det stora anledningen varför...
Det fanns en omröstning på blaskan om folk tyckte att SSK spelar skithockey. Den borde handlat om Mora.
Mora och Luleå är två skitlag som aldrig tillför nåt till serien utan är bara till för att förstöra för andra lag. De två förtjänar kvlaserien och de förtjänar även dussintals år i Allsvenskan. Ut med Mora och Luleå.
Det fanns en omröstning på blaskan om folk tyckte att SSK spelar skithockey. Den borde handlat om Mora.
Mora och Luleå är två skitlag som aldrig tillför nåt till serien utan är bara till för att förstöra för andra lag. De två förtjänar kvlaserien och de förtjänar även dussintals år i Allsvenskan. Ut med Mora och Luleå.
Säg den glädje som varar
-