Djurgårdens IF - Södertälje SK, 19/2 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
jjonas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av jjonas »

DIF vinner med 3-2 efter sudden death. Rompa avgör såklart. Tredje gången gilt, Blocco? :wink:
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

odburt skrev:Jag vill se ett hån-tifo emot Dragan och Pettersson, gärna med blod inkluderat.

störd :S
Djuuuuuuuuuuuuu
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

odburt skrev:Jag vill se ett hån-tifo emot Dragan och Pettersson, gärna med blod inkluderat.

Varför inte en semla och lite pengar?
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Mans91 skrev:

störd :S
Jag är inte störd på något sätt annat än att jag tycker att Stefan Pettersson hör hemma på ett isflak vid Nordpolen och att Dragan är en självgod gottegris utan klubbmoral.

I övrigt klassas jag som normal svensk medborgare och störd kan du vara själv.

Du kanske har någonting annat du tycker illa om eller till och med hatar. För mig så är Stefan Pettersson värre än Fernholm.

Just det, en sak till. Titta lite mer på turkisk läktarkultur innan du tycker att min lilla idé är skum..
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

Däremot skulle det vara kul att håna dem likt vi gjorde med Fernholm.
Framförallt när det så tydligt ger resultat som i hans fall. Slog icing, felpass, krockade med medspelare och allmänt kass.

Det skulle inte bara vara väldigt roligt att se hur deras agerande på isen påverkas av psykningar från en utsåld, galet fanatisk JK-klack på Hovet. Det skulle dessutom hjälpa våra hjältar på isen om vi fick dessa två osynliga eftersom de ändå, rent objektivt sett, är relativt framträdande i ssk.
Blue Brigade Sthlm
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Denna match ska bli riktigt kul. En tusenmannaklack som sjunger DIF till tre poäng.
Viper

Inlägg av Viper »

Kommer att vara på plats :D
åsså tipset 4-1 8)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Självklart på plats, köpte just 3 plåtar (dock inte i klacken). Någon som har koll på hur många biljetter som sålts i nuläget?
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Köpte just biljetter, fick med mig två extra polare också till klacken! Köp biljett nu du som inte har! :D
Viper

Inlägg av Viper »

Viper skrev:Kommer att vara på plats :D
åsså tipset 4-1 8)
Jo.. det finns 2 platser i bilen om nån ska på matchen.
Åker från Sundsvall vid 11 - 12 tiden
Maila mig om du e intresserad
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Väldigt lite snack om den här matchen för att vara en "storsattsning", kanske inte blir mer än 600 man i klacken? Hoppas jag har fel!
Rix

Inlägg av Rix »

Stocky skrev:Väldigt lite snack om den här matchen för att vara en "storsattsning", kanske inte blir mer än 600 man i klacken? Hoppas jag har fel!
Jag håller med det känns konstigt faktist men det är ju endå en vecka kvar så vi får hoppas att folk tar sig i kragen och drar och köper biljeter så att detta blir en storsatsning!
jjonas

Inlägg av jjonas »

Enligt easer90's första inlägg i den här tråden så har JK sålt 1000 klackplåtar, så det lär ju vara närmare 2000.
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

jjonas skrev:Enligt easer90's första inlägg i den här tråden så har JK sålt 1000 klackplåtar, så det lär ju vara närmare 2000.
Elr så är det inte så...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

jjonas skrev:Enligt easer90's första inlägg i den här tråden så har JK sålt 1000 klackplåtar, så det lär ju vara närmare 2000.
De har fått loss 1000 klackplåtar till försäljning, det betyder inte att de sålts.
Skriv svar