Ptja, inte nog med att de placerat klacksektionerna brevid varandra. Nu har jag hört från mer källor att vi fått platser på fbks klacksektion. Låter ju ... bra.
Vi ska krossa dem i klackmatchen, och vi ska krossa dem på planen!
ALLA till Karlstad!
Crashmash skrev:Ptja, inte nog med att de placerat klacksektionerna brevid varandra. Nu har jag hört från mer källor att vi fått platser på fbks klacksektion. Låter ju ... bra.
Vi ska krossa dem i klackmatchen, och vi ska krossa dem på planen!
ALLA till Karlstad!
Ja dom ska nog hålla sig till svenska rallyt om dom ska hålla i något!
Jag minns med välbehag när man någon gång 1987 kom hem från träningen och slog på Sportradion och dom kunde berätta att Djurgår´n efter andra perioden borta ledde med 11-0.
Bautabröl skrev:Jag minns med välbehag när man någon gång 1987 kom hem från träningen och slog på Sportradion och dom kunde berätta att Djurgår´n efter andra perioden borta ledde med 11-0.
Det var tider det! :D
Minns det som om det var igår.
En varm känsla av välbehag sprider sig i hela kroppen.
Snacka om "pissning i ansiktet", vad blev det till slut....13-0?
Bautabröl skrev:Jag minns med välbehag när man någon gång 1987 kom hem från träningen och slog på Sportradion och dom kunde berätta att Djurgår´n efter andra perioden borta ledde med 11-0.
Det var tider det!
Minns det som om det var igår.
En varm känsla av välbehag sprider sig i hela kroppen.
Snacka om "pissning i ansiktet", vad blev det till slut....13-0?
Jepp! Djurgår´n nog ville bara lira av matchen i tredje, annars hade det blivit fyra-fem mål till
Kall-El skrev:Normalt skall FBK vinna detta enkelt, inte minst med tanke på vår frånvaro av spelare. Mitt tips är därför att Kaffebönderna vinner med 4-1.
Negg kalle. Vi har ju en av elitseriens bästa försvar. Jag tror på lika eller förlust med knapp marginal.
Kall-El skrev:Normalt skall FBK vinna detta enkelt, inte minst med tanke på vår frånvaro av spelare. Mitt tips är därför att Kaffebönderna vinner med 4-1.
Negg kalle. Vi har ju en av elitseriens bästa försvar. Jag tror på lika eller förlust med knapp marginal.
Skulle hellre kalla honom Realist-Kalle.
Ser inget konstigt alls med en torsk med 4-5 mål.
DIF gjorde förvisso en skitbra bortamatch sist, men kom ihåg att det såg ut som om hela FBK hade baksmälla eller nån annan svår åkomma.
Nu med alla skador räcker inte med en stark DIF insatts, FBK måste ha en mellandag också.
Tror inte dom gör om det misstaget igen på hemmais mot DIF
Starkt försvar är beroende av ett bra samarbete mellan backar och forwards, där centrarna är extra viktiga. 3 av 4 centrar är skadade. Allt annat än förlust häär med minst 3-4 mål skulle vara otroligt!
Tyvärr kommer nog den här omgången medföra att poängen ner till strecket minskar till 3...
Skäll inte på Kall-El hans tips är väldigt bra för oss