Barometer

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
djurgårdarn3

Inlägg av djurgårdarn3 »

roligt att den äntligen har kommit men den kunde ju faktiskt ha varit lite roligare och snyggare design på den
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
djurgårdarn3

Inlägg av djurgårdarn3 »

vrf inte ta en bild på Globen när dom spelar där och Hovet när dom spelar där och se hur den i botten är blå för att sedan bli lite svagt gul och sen när det nästan är fullt skimrar den i rött. skulle vara riktigt läckert

http://www.eftis.se/DIFGlob.jpg

http://static.hockeyligan.se/upload/ima ... et-839.jpg
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Vart e barometern? hittar den inte :(
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

carl-bysen skrev:Vart e barometern? hittar den inte :(
Det är två veckor kvar till nästa match. Den kommer nog upp igen när vi närmar oss nästa hemmamatch ska du se!
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Tycker de borde komma upp nu! tillräckligt nära match!
Användarvisningsbild
dif rules
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Bäst-i-stan skrev:
dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.

En smiley. omg världen går under va?.
Smiley används för att utrycka vad man menar. t.ex om man är ironisk,arg eller ledsen
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

easer90 skrev:
Bäst-i-stan skrev:

Smiley används för att utrycka vad man menar. t.ex om man är ironisk,arg eller ledsen
Beredd på att hålla med.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

stolpskott skrev:
easer90 skrev:
Bäst-i-stan skrev:

Beredd på att hålla med.
Håller med också..

Dock var nivån på övriga inlägget värdelös.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

blocco skrev:
stolpskott skrev:
easer90 skrev:
Bäst-i-stan skrev:

Beredd på att hålla med.
Håller med också..

Dock var nivån på övriga inlägget värdelös.
Jo jag håller med. ibland kan det bli väldigt mycket smileys i ett inlägg. Kallas även för "MSN-språk"

Men att klaga på en ":P" är lite onödigt :)
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Menade inte bara DIF_rules utan till alla som missbrukar smiles och det svenska språket. Men jag vet att DIF_rules är expert på att använda smiles i vart enda inlägg han skriver både på här och på JK Forum. Tycker vi ska ha ett så seriöst forum som möjligt och det blir det om man skriver med punkt, kommatecken o.s.v. Men visst är smiles tillåtet i viss mängd.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Bäst-i-stan skrev:Menade inte bara DIF_rules utan till alla som missbrukar smiles och det svenska språket. Men jag vet att DIF_rules är expert på att använda smiles i vart enda inlägg han skriver både på här och på JK Forum. Tycker vi ska ha ett så seriöst forum som möjligt och det blir det om man skriver med punkt, kommatecken o.s.v. Men visst är smiles tillåtet i viss mängd.
Jo jag förstår dig. En smiley lite här och var är alltid tillåtet. Jag vet hur reglerna är på JKs forum och jag gillar att det är rent där. Ka nog bli det här också någon gång.
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Jo det hoppas jag med på och för att det ska funka så är det egentligen bara användarna som kan påverka det hela hur vi vill ha det. Jag tror jag pratar för majoriteten i detta sammanhang, vi vill inte ha något bajenforum där det ser rent sagt för jävligt ut.
wallander
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av wallander »

En smilies hit eller dit?
Det är en barometer vi verkligen vill ha!
Skriv svar