Barometer
-
-
vrf inte ta en bild på Globen när dom spelar där och Hovet när dom spelar där och se hur den i botten är blå för att sedan bli lite svagt gul och sen när det nästan är fullt skimrar den i rött. skulle vara riktigt läckert
http://www.eftis.se/DIFGlob.jpg
http://static.hockeyligan.se/upload/ima ... et-839.jpg
http://www.eftis.se/DIFGlob.jpg
http://static.hockeyligan.se/upload/ima ... et-839.jpg
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
- carl-bysen
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Bäst-i-stan skrev:Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
En smiley. omg världen går under va?.
Smiley används för att utrycka vad man menar. t.ex om man är ironisk,arg eller ledsen
-
Beredd på att hålla med.easer90 skrev:Bäst-i-stan skrev:Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Smiley används för att utrycka vad man menar. t.ex om man är ironisk,arg eller ledsen
Håller med också..stolpskott skrev:Beredd på att hålla med.easer90 skrev:Bäst-i-stan skrev:Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Dock var nivån på övriga inlägget värdelös.
Jo jag håller med. ibland kan det bli väldigt mycket smileys i ett inlägg. Kallas även för "MSN-språk"blocco skrev:Håller med också..stolpskott skrev:Beredd på att hålla med.easer90 skrev:Bäst-i-stan skrev:Skulle du kunna skriva rent och sluta uttrycka allt i smilesar och msn språk så vore det mycket lättare och trevligare att läsa. Dessutom tar man det mer seriöst då.dif rules skrev:Personligen tror jag inte det kommer upp någon, och även om det gör det behöver man väl inte hetsa för när nästa barometer kommer ujpp, kommer den så kommer den:P
Dock var nivån på övriga inlägget värdelös.
Men att klaga på en ":P" är lite onödigt

-
Menade inte bara DIF_rules utan till alla som missbrukar smiles och det svenska språket. Men jag vet att DIF_rules är expert på att använda smiles i vart enda inlägg han skriver både på här och på JK Forum. Tycker vi ska ha ett så seriöst forum som möjligt och det blir det om man skriver med punkt, kommatecken o.s.v. Men visst är smiles tillåtet i viss mängd.
Jo jag förstår dig. En smiley lite här och var är alltid tillåtet. Jag vet hur reglerna är på JKs forum och jag gillar att det är rent där. Ka nog bli det här också någon gång.Bäst-i-stan skrev:Menade inte bara DIF_rules utan till alla som missbrukar smiles och det svenska språket. Men jag vet att DIF_rules är expert på att använda smiles i vart enda inlägg han skriver både på här och på JK Forum. Tycker vi ska ha ett så seriöst forum som möjligt och det blir det om man skriver med punkt, kommatecken o.s.v. Men visst är smiles tillåtet i viss mängd.
-