blocco skrev:Sen har ju André Mattsson alltid varit en viss förebild, oerhört tråkigt att han inte är kvar i DIF..
Min röst går till Ottosson. Sen är jag trött på häcklande över Mattson. Jag kommer i varje fall minnas honom som något positivt. Utifrån hans förutsättningar presterade han mer än man nånsin kan begära. Alla spelare det året gjorde faktiskt en stor bedrift som höll DIF kvar i elitserien. Om dom inte gjort det hade vi förmodligen under lång tid harvat i allsvenskan eller kanske tom ännu längre ned.
blocco skrev:Sen har ju André Mattsson alltid varit en viss förebild, oerhört tråkigt att han inte är kvar i DIF..
Min röst går till Ottosson. Sen är jag trött på häcklande över Mattson. Jag kommer i varje fall minnas honom som något positivt. Utifrån hans förutsättningar presterade han mer än man nånsin kan begära. Alla spelare det året gjorde faktiskt en stor bedrift som höll DIF kvar i elitserien. Om dom inte gjort det hade vi förmodligen under lång tid harvat i allsvenskan eller kanske tom ännu längre ned.
Ta det lugnt mannen, det var ett skämt.
Mannen.... jag känner mig för gammal för att tilltalas så . Men jag känner att taggarna vill snabbt utåt när jag hör beska kommentarer om Mattson och andra spelare från det året.
Ta det lugnt mannen, det var ett skämt.
Mannen.... jag känner mig för gammal för att tilltalas så . Men jag känner att taggarna vill snabbt utåt när jag hör beska kommentarer om Mattson och andra spelare från det året.
Affse, efter att ha läst ditt inlägg så insåg jag att vi inte har fattat än vad 05/06 truppen uträttade för oss. Våran backlinje var ju i klass med vad Huddinge har ställt upp med inför den här säsongen, och då är dom tippade som ett bottenlag i Allsvenskan! En liten hyllning till hjältarna som gjorde det möjligt för oss Djurgårdare att kunna jaga SM-guld och slutspel istället för en Play-off placering.
Mans91 skrev:falken har vart min idol sen jag var 7 år jag är 16 nu....
Haha, jodu. Jag håller med dig! Alltid när man var liten "Falken är bäst":D
Men förövrigt slår ingen i vårt lag Ölvestad Sedan kommer Fimpen och Otto Sen kan man ju inte låta bli och nämna Dicken och Ossi! Falk borde nämnas med