Kylskåp skrev:Roligaste matchen än så länge. Givetvis där.
Hoppas kebabkungarna sluter upp mangrant på läktarna.
SIEG ----!
Du får ursäkta om jag inte fattar ironin med ditt inlägg.
Men annars är det rullad mössa, korta jeans och bombajacka-tema för matchen?
Nej, juste, vi är ju inte ajk...eller?
Sjukt viktig match, vi ligger nära varandra i tabellen och i solnas frånvaro så är det här det närmaste ett derby man kan komma. Hoppas på en stor klack och bättre uppslutning bland slipsarna!
Hur ser det ut med streamning? jag är en av dem som inte har en möjlighet att ta mig upp till Stockholm på lördag. Härlig stream mot Luleå!!! Ett stort tack till den ansvarige!
Jockmaniac skrev:Hur ser det ut med streamning? jag är en av dem som inte har en möjlighet att ta mig upp till Stockholm på lördag. Härlig stream mot Luleå!!! Ett stort tack till den ansvarige!
Det blir en spännande match, helt klart. Men, ssk är ett sämre lag än oss på alla punkter, förutom målvaktssidan där det är relativt jämt.
Frågan är dock hur spelarna kommer reagera efter 3 raka vinster. Känns relativt skönt att de äldre spelarna tar ner de yngre spelarna om de mot all förmodan skulle börja sväva i väg.
Tips: Ssk - DIF 0-3
Dick
Otto
Bengan
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Jag vet inte om någon har sagt det här tidigare, men det bör noteras att Södertälje gör minst mål av alla lag. De har bara gjort 15 mål. Dessutom är vi laget som släppt in minst mål av alla lag, 20 insläppta på 10 matcher! Läge för ny nolla alltså .
blocco skrev:Jag vet inte om någon har sagt det här tidigare, men det bör noteras att Södertälje gör minst mål av alla lag. De har bara gjort 15 mål. Dessutom är vi laget som släppt in minst mål av alla lag, 20 insläppta på 10 matcher! Läge för ny nolla alltså .
Fullsatt tror jag inte på, möjligtvis uppemot 7000 men jag tvekar på det...
Om vi vinner imorgon och returmötet så ligger vi jävligt bra till i tabellen!!! Så kom för helvete till Hovet imorgon och ta med några polare!!! Jag kommer med två till!
hade matchen gått en vardag vid 1900 hade det nog kunnat bli uppåt 7500 personer. NU när debn går en lördag är jag mer tveksam. Matcher på helger brukar inte locka så mycket folk tyvärr, om det nu inte är så då att denna match valts ut för att sändas på kvällen i canal plus, men sådan tur är det väl inte antar jag.
Det kanske bara gäller mig, men att gå på hockey vid 15 eller 1600 känns helt galet. Känns som att man förbrukar en hel dag för en hockeymatch. Vore det inte bättre om inga matcher började före 1800 i alla fall? Dessutom känns det som att lördagar vid 15 eller 1600 är det fotboll som gäller. Tror faktiskt alla parter skulle vinna på om vi gick tillbaka och körde elithockey enbart söndag - tisdag - torsdag som på den gamla goda tiden.