Vet dock inte om det var så jäkla lugnande egentligen. Vad ska Tommy säga då? Det är klart att det är kris i plånboken. Det är ju fakta.
I fallet Bremberg så är det ju självklart att det inte är personliga skäl. Ingen kan ju på nåt sätt tro att att det är en tillfällighet att han nu inte kan följa med. Han har aldrig tidigare varit borta och nu, JUST NU är han det. Kom igen, var lite realistiska.
Tack Micke iaf.
Vem ifrågasatte att Otto var borta av samma skäl?
Kan inte Linkan ha liknande skäl eller en sjuk förälder?
Sitt lugnt i båten!!!
Fallet Sundin är helt annorlunda än övriga värvningar.
Med honom i laget tror jag att man hade sålt ut arenan i princip varje match förutöver allt massmedialt intresse det hade förorsakat.
Jag har hört att väldigt många NHL-proffs (fd Djurgårdare) har aktier i
Djurgården.
Nils Ekman Marcus Nilson mm.Dom har köpt poster på 50000Kr.
Men inte Mats Sundin!!!
Vilket Djurgårdshjärta i sådana fall.
Är det någon som vet något mer om det?
Vet dock inte om det var så jäkla lugnande egentligen. Vad ska Tommy säga då? Det är klart att det är kris i plånboken. Det är ju fakta.
I fallet Bremberg så är det ju självklart att det inte är personliga skäl. Ingen kan ju på nåt sätt tro att att det är en tillfällighet att han nu inte kan följa med. Han har aldrig tidigare varit borta och nu, JUST NU är han det. Kom igen, var lite realistiska.
Tack Micke iaf.
Sitt lugnt i båten!!!
Tänkte samma sak, lite "Otto-vibbar" över Linkans frånvaro.
Har han nån tant där hemma eller är han lyckligt skild?
Tack Micke iaf.
Sitt lugnt i båten!!!
Skillnade är att Otto var rak och gick ut och tidigt talade om vad som gällde. Så länge Linkan tiger och hänvisar till "inga kommentarer" så kommer snacket att gå.
DIF är verkligen värdelösa på kommunikation. Grundregel ett är att alltid gå ut med korrekt information så snabbt som möjligt för att undvika rykten, spekulationer och skvaller.
Om Linkan skulle berätta att han hade en sjuk mamma/hund/flickvän/fru/guldfisk eller att han ska skilja sig/bli pappa/gifta sig/adoptera bort sig själv till ett par i Danderyd eller vad fanken som helst skulle folk förstå och kanske till och med visa lite sympati.
Om någon i klubbens ledning eller styrelse mot förmodan läser detta kan jag tipsa om ett par bra PR-byråer/informations rådgivare...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Andy skrev: Skillnade är att Otto var rak och gick ut och tidigt talade om vad som gällde. Så länge Linkan tiger och hänvisar till "inga kommentarer" så kommer snacket att gå.
har för mig att vi fick hållas på halster ett tag (1-2veckor?) innan han gick ut och berättade vad som var orsaken....är väl samma visa nu kanske?...
Bremberg är frånskild men en ny tjej + att han har en dotter. Dottern var den största anledningen till att han stannade i Djurgården sa Linkan när han kommenterade treårskontraktet. Hur tänker han där nu då när han (ifall ryktena är sanna) vill utomlands?
Om någon anger privata skäl som anledning tycker jag man ska respektera det. Det finns en anledning till att de kallas privata.
Att Bremberg skulle vara på väg till Ryssland verkar faktiskt en aning skumt. Varför skulle han då ha skrivit ett 3-årskontrakt inför förra säsongen? Är övertygad om att detta bara är lösa rykten som Aftonblaskan har startat.