Gåtan Bremberg
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
So there is a chance
Linkan var med på isen när årets lag bild togs imorse....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Re: So there is a chance
Positivt. Hoppas att Linkan får ordning på saker och ting så att han kan vara tillbaka snart igen.Frasse skrev:Linkan var med på isen när årets lag bild togs imorse....
- blårandigt
-
- Andy
Vad har trådplacering och retorik med varandra att göra?Bautabröl skrev:Retorikens mästare 'Andy' visar att han inte är så duktig på denna konst ändå.
Nej, jag är inte den vidriga personen Jojje.
Ingen har påstått att du är Jojje - jag skrev att det är lika befängt att kalla Linkan för Bremberg som det är att kalla Bautabröl för jojje
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Ber om ursäkt! Fattade det helt fel och reagerade onödigt hårt vilket jag ibland tenderar att göra, ingen bra egenskap.Andy skrev:Vad har trådplacering och retorik med varandra att göra?Bautabröl skrev:Retorikens mästare 'Andy' visar att han inte är så duktig på denna konst ändå.
Nej, jag är inte den vidriga personen Jojje.
Ingen har påstått att du är Jojje - jag skrev att det är lika befängt att kalla Linkan för Bremberg som det är att kalla Bautabröl för jojje
espen21 skrev:Tydligen ska inte Bremberg spela idag, konstigt att han kunde va med på fotograferingen för att sen ej va med på matchen. Jag är så trött på denna soppa nu. Nu är det snart dags att han går ut och dementerar ryktena så man slipper vara konstant nervös.
Tycker inte du ska vara så nervös, det finns ingen anledning för Bremberg att vara med på fotograferingen om han ändå ska iväg så det där med Ryssland verkar vara ganska mycket överdrivet men man vet aldrig.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Remy Lebeau
Från signaturen "Pelle" på Djurgårdens Svenskafans sida.
Skrevs av: pelle
Skrevs: 23:47 (2007-08-28)
Djurgården har det jobbigt. Inte nog med att många potentiella förstärkningar valt bort Djurgården för Ryssland, Fredrik Bremberg, lagets stjärna sitter hemma i Stockholm och är missnöjd. En källa till NV har hört att Bremberg vill ha mer betalt av Djurgården för att fullfölja sitt kontrakt.
Samma källa berättar också att Patrik Hörnqvist inte är glad över utvecklingen. Om inte Bremberg spelar, sägs Hörnqvist var beredd att åka över och prova slå sig i NHL redan under hösten.
Om Bremberg och Hörnqvist försvinner, går det inte med ord att beskriva hur illa det skulle var för Stockholmslaget.
Skrevs av: pelle
Skrevs: 23:47 (2007-08-28)
Djurgården har det jobbigt. Inte nog med att många potentiella förstärkningar valt bort Djurgården för Ryssland, Fredrik Bremberg, lagets stjärna sitter hemma i Stockholm och är missnöjd. En källa till NV har hört att Bremberg vill ha mer betalt av Djurgården för att fullfölja sitt kontrakt.
Samma källa berättar också att Patrik Hörnqvist inte är glad över utvecklingen. Om inte Bremberg spelar, sägs Hörnqvist var beredd att åka över och prova slå sig i NHL redan under hösten.
Om Bremberg och Hörnqvist försvinner, går det inte med ord att beskriva hur illa det skulle var för Stockholmslaget.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore