Jag ser det som kränkande mot Djurgården att läcka det på exempelvis Piratebay. DIF är för mig värt mer än att bli nån torrentfil på nätet. Men det är ju jag det.
DIF_Soldier skrev:Jag ser det som kränkande mot Djurgården att läcka det på exempelvis Piratebay. DIF är för mig värt mer än att bli nån torrentfil på nätet. Men det är ju jag det.
DIF_Soldier skrev:Jag ser det som kränkande mot Djurgården att läcka det på exempelvis Piratebay. DIF är för mig värt mer än att bli nån torrentfil på nätet. Men det är ju jag det.
Ja lovar att du var med i elevrådet, och att du spelar chack?
VIlken pajas...
Vad talar du om? Han tycker att DIF är mer värt än att ligga på Piratebay, det är hans åsikt och det måste man respektera. Lägg ner!
VIlken pajas...
Vad talar du om? Han tycker att DIF är mer värt än att ligga på Piratebay, det är hans åsikt och det måste man respektera. Lägg ner!
Jaah?
Har ingen aning om hur det känns att bli en torrentfil, kanske inte är nåt vidare...
Madferit skrev:Grovt tjänstefel att som djurgårdare och medmänniska inte sätta dig direkt att kopiera band eller rippa till nätet.
Jag(vi) är villiga att kompemsera dig ( jag kan dega allt du vill ha) för att få banden.
Agera!
Förutom att det är olagligt av upphovsrättsliga skäl.
Skyll er själva att ni inte varit förutseende nog att banda själva.
För i helvete...jag kan säga att jag varit i kontakt med såväl Canal+ som TV4 och båda säger sig inte ha rätt / möjlighet att sälja kopior av de evenemang de sänder - skulle någon däremot börja sälja kopior kan man ge sig fan på att någon skulle reagera illa kvickt, men i dagsläget tycks det omöjligt få veta VEM...TV4? Canal+ ? Hockeyligan?
Och hur 17 skulle det vara kränkande mot DIF??? Logik noll för mig. Har själv längtat i åratal efter att få se dessa matcher - och andra - igen. Den som delar med sig av sådana dyrgripar förtjänar all heder och respekt, och sålänge vederbörande inte drar ekonomisk vinning av det kan jag inte se vad det finns att oroa sig för - det hade varit skillnad om någon marknadsfört vhs / dvd med "DIF Golden Hits" eller motsvarande, men som vi ser är ju ingen intresserad av det. Jag vädjar till SuperMicke m.fl. att dela med sig av godbitarna :D