Förövrigt känns det som Mora har haft bra med tur. Men även effektivitet.
Angående tabellen hoppas jag snart att några tappar och att andra drar ifrån(läs Djurgården).
Herregud, hur vågar du säga så?Caveman skrev:Mora förlorar väl alltid i STHLM?
Det är inte riktigt min stil att titta på föregående säsong, jag menar statistiken för den här säsongen måste vara mer aktuell?spiik skrev:Herregud, hur vågar du säga så?Caveman skrev:Mora förlorar väl alltid i STHLM?
Visst, måhända att vi har plusstatistik på dem den häär säsongen.
Men under förra säsongen kan jag ju upplysa, för den som inte kommer ihåg (eller har förträngt), att vi hade FEM torsk och ett kryss mot Mora. (varav krysset kom hemma men vi hade också två torsk hemma.
Usch, det blir en jobbig match imorgon men jag tror att det är vi på läktaren som återigen kan bli skillnaden, faktiskt!
Det har ju nästan uteslutande varit så hittills.
NU JÄVLAR SKA VI TA SMUTSIGA MORA!
De e sant, efter förra årets bottennapp mot dem verkar vi ha fått grepp om dem i år. Men som du säger, det kommer att krävas:Caveman skrev:Det är inte riktigt min stil att titta på föregående säsong, jag menar statistiken för den här säsongen måste vara mer aktuell?spiik skrev:Herregud, hur vågar du säga så?Caveman skrev:Mora förlorar väl alltid i STHLM?
Visst, måhända att vi har plusstatistik på dem den häär säsongen.
Men under förra säsongen kan jag ju upplysa, för den som inte kommer ihåg (eller har förträngt), att vi hade FEM torsk och ett kryss mot Mora. (varav krysset kom hemma men vi hade också två torsk hemma.
Usch, det blir en jobbig match imorgon men jag tror att det är vi på läktaren som återigen kan bli skillnaden, faktiskt!
Det har ju nästan uteslutande varit så hittills.
NU JÄVLAR SKA VI TA SMUTSIGA MORA!
Jag säger som jag alltid säger, hemma ska vi vinna, hemma vinner vi oavsett motstånd.
Men ni måste KÄMPA DIF!
Speciellt med matchen mot MIF i bagaget som bestod av ett lag som ville vinna till varje pris och ett lag som inte var speciellt taggat och det var DIF. Så för att kunna vinna så måste man också vilja vinna! Stå på!larzzone skrev:Detta har ju all potential i världen att bli en måstematch med stort M.
Hoppas alla Djurgårdare ute i stugorna möter upp så vi har en klack av rang, samt långsidor som också hänger på! Matchen går ju på hovet, så visst skall vi fylla det? Och bygga upp en såndär kokande stämning som skrämmer slaget ur motståndarna?
För min del är flygbiljett & hotell bokat så inget skall stoppa mig. Inget skall stoppa DIF, men de behöver vårt stöd! Kanske i JK's intresse att göra något?
Du är väl inte den riktiga Kung Bremberg va.... ???!!!:shock:Kung Bremberg skrev:Missar tyvärr denna match .för jag bruti armen