Angående DIF - Skelefteå biljetter..

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Royen

Billetter

Inlägg av Royen »

Vi er to stykker som kommer fra Bergen, så ingen i hele sverige har noen unnskyldning for ikke å dukke opp...
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Paulsgrove Crew

Inlägg av Paulsgrove Crew »

4/1 är en torsdag.

Fredag 5/1 är trettondagsafton.

Upplagt för party...!
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Köp biljett i helgen! Besök DIF butiken och plattan!

Krossa aik!:D
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

3 biljetter köps nu på måndag :)
Bäst i stan!
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

Jag har biljett på A15
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av diffarn1 »

Faan också, kan inte komma då på grund av att jag ska till fjällen då, men kanske kan fråga morsan om vi kan ta matchen på vägen dit.. :D
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Fan vad dåligt med 300 sålda. Det är nu vi ska visa att vi fortfarande står upp för vårt lag.
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

300 sålda i dagsläget. Hoppas alla ser hur viktigt det är att vi säljer slut på 500 biljetter innan den 13/12 (Lucia).
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Hovet skrev:Fan vad dåligt med 300 sålda. Det är nu vi ska visa att vi fortfarande står upp för vårt lag.
Det är ett FIASKO, men så går det när man väljer ut den mest tråkiga matchen i mannaminne bara så att man kan supa till lite.

JK styrs lika uselt om DIF just nu.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Jag är bara så trött på att folk tycker att NÅGON ANNAN ska fixa allt. Järnkaminerna, föreningen, styrelsen ska ta tag i bitarna. Bara i Stockholm finns det så många djurgårdare att Globen skulle kunna fyllas flera gånger om. Det räcker med att folk tar sig dit så är saken biff, ingen kan väl vara ovetande om att matcherna spelas där, eller vart bollen ligger...
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

Jojje:Vet du någonting alls i överhuvudtaget.Järnkaminerna jobbar nått fruktansvärt för att hela tiden utvecklas.

Jag tycker dom helt klart har valt en bra match.Många är lediga dagen efter och det kan bli bra med folk
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Bjorne skrev:Jojje:Vet du någonting alls i överhuvudtaget.Järnkaminerna jobbar nått fruktansvärt för att hela tiden utvecklas.

Jag tycker dom helt klart har valt en bra match.Många är lediga dagen efter och det kan bli bra med folk
Varför är det ingen som vill gå om den nu är så bra?

Jo för att matchvalet SUGER. Man tänkte inte. Jag har sagt detta vid flera tillfällen. När ska ni lära er att lyssna på mig? Jag har alltid rätt.
Pinocchio
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pinocchio »

Ja usch vad dåligt allt är.

Det är som vanligt att DIF-supportrar är trögstartade och alltid behöver en spark i ändan för att vakna till.

Men vår lilla maskot Jojje ska nog se att vi står där med en 1500-1700 man stor klack som planerat. När ska han lära sig att jag alltid har rätt?

(För övrigt är det mycket tydligt att Jojje inte har den minsta koll på vad som försegår bakom kulisserna.)
jensa11

Inlägg av jensa11 »

Har fixat 3 biljetter.Kommer bli en kanon match! Hoppas vi fyller hela hovet med sjungande djurgårdare!
Skriv svar