KLART MAN SKA DIIT men fick nåra biljetter som nån hade fått när hon handla:P så det blir inte klacken på söndag :/ men jag skriker från dom platserna jag har !
snälla på söndag ska vi ha minst 8 000 pers på matchen ! vore kul
Tar med mig 4st på matchen.En kompis kommer ner från umeå, för att kolla på matchen.Hoppas grabbarna kan vinna.Skulle vara skönt med 3 poäng innan uppehållet.Hoppas på mycket folk och bra stämning,grabbarna behöver det!
Nu ska vi krossa LHC på sön.Gärna 7-2 igen! Klockan ska ringa mycket på sön! :D
Det har gått bättre för Djurgården i år än vad många tror.
2005 - 2006 efter 29 omgångar
V ÖV O ÖF F Mål
5 5 10 2 14 67-89 31p
6 vinster 68-89mål 34p efter 30omg
2006 - 2007 efter 29 omgångar
V ÖV O ÖF F Mål
7 2 8 1 14 74-85 31p
? söndag vi behöver 3p för att inte komma efter förra säsongen
Det enda som var bättre förra året var vinst på övertid.
Resten av säsongen gick det lite bättre 27p på 21 matcher.
I år har vi 26 matcher kvar vilket motsvarar 31p om man skulle klara av att komma tia på samma sätt som förra säsongen.
Tyvärr tror jag att årets bottenlag kommer att ha fler poäng än förra årets. Målet är fortfarande slutspel och är inte alls omöjligt.
Jag tror vi hade 3 bortasegrar + 3övertidsvinster förra säsongen, där måste ske en förbättring och hemma är det bara att vinna.
10 hemmavinster + 3 övertidsvinster, där är vi snart.
Alla till Globen på söndag grabbarna behöver det för att spöa Linköping
3 pinnar i Globen på söndag inför en stor fet klack, engagerade långsidor och taggat lag på isen.
En utopi? Knappast, nu jä-ar ska vi skapa stämning på Globen och grabbarna ska snöra grillorna hårt som f-n för här blir det åka av
Skaffa biljett och hjälp till. Vi behövs mer än någonsin
På söndag är det otroligt viktigt att även de äldre rävarna bidrar med sina röstresurser. Det finns inget bättre än när en enad kurva stämmer upp i gemensam sång. Vi står för tillfället inför ett avgörande vägval beträffande stämningen på DIF Hockeys matcher. Om den positiva trenden överlever så är jag övertygad om att fler och fler regelbundet kommer att söka sig till Globen/Hovet, för att man är medveten om att det alltid är en helt okej stämning.
På söndag sluter vi upp och hjälper DIF att bärga 3 livsviktiga poäng. En för alla, alla för DIF!
Vi ska vara glada om vi kommer över 5000, tittar man på senaste helgmatcherna så ligger snittet där... Det är i varje fall grymt viktigt att vi sjunger högre än vi brukar med tanke på Globens utformning... Samma jävlar anamma som mot Mora och MoDo (tycker att vi kunde ha varit bättre mot FBK) så blir det kanoners!
Om man nu inte kastat bort massa jippoplåtar har jag svårt att se över 6000 betalande. Söndagsmatcher och DIF brukar inte vara någon superkombo direkt.